Spørgsmål ang.: XML support has some limit~
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 11-10-04 20:41

Hvad menes der med dette?
Jeg er ikke så skrap til engelsk.

Hvis jeg validerer en side med XHTML 1.0 Transitional/ får jeg
at vide at den er ok, men også:
The Validator XML support has some limitations.

mvh Marianne

Fra : Dan Storm

Dato : 12-10-04 10:07

Det betyder egentlig bare at XML support har nogle begrænsninger. Det er
ikke vigtigt for dig medmindre du benytter dig af XML, og når du nu
siger det er XHTML, så bare ignorer det...
--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-10-04 10:41

Dan Storm uttered:
> Det betyder egentlig bare at XML support har nogle begrænsninger. Det er
> ikke vigtigt for dig medmindre du benytter dig af XML, og når du nu
> siger det er XHTML, så bare ignorer det...

Og xhtml er jo ikke et xml-sprog ...

\\kristian
--
<URL:http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt>
<URL:http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm>

Fra : Dan Storm

Dato : 12-10-04 11:24

Jo, XHTML er jo defineret som en XML app... Men hvis du mener jeg skal
gå i dybden med det, forstår jeg nu ikke hvorfor du ikke selv svarede på
spørgsmålet....