Prob. med formmail (og evt. javascript)
Fra : Maria

Dato : 11-10-04 12:06

Hej,

jeg skal lave denne hersens quiz fundet på en Cary Grant site. Men blot med
en anden skuespiller.
Inden jeg lavede nye spørgsmål m.m. ville jeg lige prøve om jeg overhovedet
kunne få den til at virke. Men det kniber.

I den org. kilde står koden til ejerens formmail. Det har jeg så ændret til
min egen. Jeg kontaktede min udbyders teck-support for at høre den rigtigt
fremgangs måde og lavede derefter min egen form. Den kopierede jeg så den
samme sted hen for den org. lå med det resultat at quizzen ikke virker.
Nogle bud hvorfor??

Quizzen uden ændringer ligger her:
http://www.firtheaven.com/orgquiz/carparnt.htm

Hvis man trykker en af categorierne kommer der et spørgsmål.

Quizzen efter jeg har udskiftet formmailen ligger her:

http://www.firtheaven.com/testquiz/carparnt.htm

Hvis man her trykker en af categorierne kommer der ikke noget spørgsmål.

Kildekoden til begge kan ses ved at trykke vis kilde i det grønne felt.

Jeg har også prøvet at indsætte min egen formmail ved at indsætte en ssi
linie (som min udbyder også gav som mulighed). Der kommer der en spørgsmål
frem, men svarer man rigtigt på 9 eller 10 kommer der til gengæld ingen
formular. Selvom jeg har prøvet at omdøbe filerne til både shtml og php. Jeg
har ingen eksempler på dette da jeg synes det var bedst med det andet først.

Maria
(slet QQW)

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 18:32

"Maria" <news04QQW@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> det kniber.

Der er fejl i linie 350 hvor du lige mangler en > for at afslutte
strengkonstanten, her er linien:

....enctype="application/x-www-form-urlencoded" (her skal tilføjes en >
tilsidst)

Det er også den eneste scriptfejl jeg kan finde.

--
Jesper Frandsen
http://www.9am.dk/

Fra : Maria

Dato : 12-10-04 10:58

"Jesper Frandsen" <invalid> skrev i en meddelelse
> Der er fejl i linie 350 hvor du lige mangler en > for at afslutte
> strengkonstanten, her er linien:

Desværre, det hjalp heller ikke. Spørgsmålet dukker stadig ikke op ved klik
på en kategori.

MVH
Maria
(slet QQW)