viderstilling af webside
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-10-04 11:52

spørgsmålet har sikkert været stillet før, men det må være længe siden, for
jeg kan ikke huske svaret.
Det jeg savner er et script eller evt. en dhtml-kode, der automatisk
viderestiller en hjemmeside til en anden efter nogle få sekunder.

jeg kunne naturligvis søge på en dhtml-hjemmeside, men den jeg kender er på
engelsk og jeg ved ikke hvilken betegnelse man benytter på engelsk for en
sådan viderestillingskommando.
Nogen her, der kan lede mig på sporet?

--
ahw

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 11:46

Prøv at kigge her: http://www.9am.dk/html/viderestilling.asp

--
Jesper Frandsen
http://www.9am.dk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-10-04 13:01

"Jesper Frandsen" <invalid> skrev i en meddelelse
> Prøv at kigge her: http://www.9am.dk/html/viderestilling.asp

tusind tak!

--
ahw

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-10-04 13:05

Jesper Frandsen wrote:

> Prøv at kigge her: http://www.9am.dk/html/viderestilling.asp

Nej:

http://www.w3.org/QA/Tips/reback

Brug et server script til at redirecte istedet. Det drejer som om et par
få liniers kode.

I php er det f.eks.
header("Location: http://etsted.dk/noget/");

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 13:58

"Thomas Jespersen" <thomas@HIDDEN.lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Nej:

Jo !

> http://www.w3.org/QA/Tips/reback
>
> Brug et server script til at redirecte istedet. Det drejer som om et par
> få liniers kode.

Jeg kan godt se hvad du mener ud fra problemstillingen "break the
backbutton" (og at ikke alle browsere understøtter denne funktion) - Men
egne erfaringer viser altså at ovenstående virker efter hensigten og når man
trykker på tilbageknappen så ryger man rent faktisk tilbage hvor man kom fra
også selvom der er en redirect imellem!

--
Jesper Frandsen
http://www.9am.dk/