HTML-haj søges
Fra : Henrik

Dato : 07-10-04 11:30

Hej,
Jeg laver en del HTML på mit arbejde, men mangler lige noget
input på nogle bestemte områder for at blive rigtig god. Derfor
søger jeg en HTML-haj som kan hjælpe mig - gerne ved at mødes med
mig og diskutere forskellige problemstillinger - med udgangspunkt
i nogle af de arbejdsopgaver jeg har. Jeg arbejder i Ikast i
midtjylland, så det må gerne være en som bor i det område.

Det er HTML-sider som kun indeholder almindelig html-kode,
billeder og styles, men som kan være lidt kompliceret at lave
grundet det grafiske indhold som tit lapper ind over hinanden.
Jeg skal kunne lave en side så hurtigt og effektivt som muligt,
uden overflødig kode, og gerne bare al kode i en enkelt tabel.
Derudover skal jeg bruge noget viden omkring optimering af
htmlkode til de forskellige browsere - det gælder både opera,
mozilla, netscape og Explorer.

Nogen der kan hjælpe med det, så send mig gerne en mail på
mail@henrik-jensen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-10-04 16:46

Henrik wrote:

> [...]
> i nogle af de arbejdsopgaver jeg har. Jeg arbejder i Ikast i
> midtjylland, så det må gerne være en som bor i det område.

Prøv i news:dk.opslag.stillinger

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 07-10-04 22:24

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Prøv i news:dk.opslag.stillinger

Eller start en debat her, for her er der Hajer

PerR

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-10-04 23:49

Per Rasmussen <jeg@skalgivedig.dk> skrev:

> Eller start en debat her, for her er der Hajer

Hej Haj!
Jamen, vi gider altså ikke at have den slags her - det er slet
ikke meningen med denne gruppe.

Jeg er også haj, men læser slet ikke news:dk.opslag.stillinger,
så mig får han ikke fat på - jeg har også rigeligt at se til.

Når Usenet nu er opdelt i de emner, giver jeg Erik helt ret i denne
afvisning.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-10-04 06:39

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> så mig får han ikke fat på - jeg har også rigeligt at se til.
>
> Når Usenet nu er opdelt i de emner, giver jeg Erik helt ret i denne

Hej Allan
Nu var det jo ikke en opfordring til stillingsopslaget jeg kom med til
ham, men derimod at tage debatten i dette forum, for hvis man ikke må
bruge gruppen til spørgsmål/diskussion af de problemer, der opstår ved
fremstillingen af hjemmesider.
Hvad er så formålet med gruppen??

PerR

Fra : Henrik

Dato : 08-10-04 12:50

Hejsa og tak for indlæggene. Grunden til jeg ville finde en og diskutere
med, er at jeg nogle helt konkrete problemer i HTML som jeg gerne vil
have løst. Det er ikke alting der er lige nemt at beskrive her, jeg har
blandt andet en side som jeg gerne vil tage udgangspunkt i. Alternativt
skal jeg uploade siden på mit webhotel og skrive linket her og så håbe at
der er nogen som kan hjælpe mig på den måde.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-10-04 14:39

Henrik skrev:

> Alternativt skal jeg uploade siden på mit webhotel og skrive linket
> her og så håbe at der er nogen som kan hjælpe mig på den måde.

Se det var en rigtig god ide. Det er en del lettere at få hjælp hvis man
spørger konkret til en side der kan ses online.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik

Dato : 08-10-04 21:34

Jeg har nu lagt en side op og skriver så lige om mit problem i et nyt
indlæg som jeg kalder "Problemer med Imageready og HTML".

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-10-04 10:46

Henrik skrev:

> Jeg har nu lagt en side op og skriver så lige om mit problem i
> et nyt indlæg som jeg kalder "Problemer med Imageready og
> HTML".

O.k. Hvis du gerne vil have hjælp til det nye indlæg, vil jeg
foreslå at du læser min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik

Dato : 09-10-04 19:37

Jens GyldenkærneClausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> O.k. Hvis du gerne vil have hjælp til det nye indlæg, vil jeg
> [...]

Som nævnt i et andet indlæg her på siden: jeg beklager min
manglende erfaring med nyhedsgrupper, men vi kan jo alle lave
fejl. Jeg er med på det nu.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-10-04 08:02

Henrik skrev:

> Som nævnt i et andet indlæg her på siden: jeg beklager min
> manglende erfaring med nyhedsgrupper, men vi kan jo alle lave
> fejl. Jeg er med på det nu.

Fornemt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen