Genvej med frames..?
Fra : Sørensen

Dato : 02-11-04 20:55

Jeg bruger Maxthon browser - men tror problemet er det samme overalt.
Jeg ønsker at lave en genvej på skrivebordet til en wetsite - et eksempel er
Skandia banken - og vælger "opret genvej" på den sidste side under
"indcheckningen" før man skal skrive sit password til banken.
Men det bliver kun den "ramme" som man står i, som bliver genvej`et til.
Hvis man vil have hele siden med, så skal man vælge siden før, og derfor er
et ekstra museklik nødvendigt, for at komme til password rubrikken.
Som jeg ser det, er problemet at man står på en side med frames, og kun den
aktive frame kommer med.
Hvordan løser man dette, så hele siden kommer med?
sø'rensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-04 21:47

Sørensen skrev:

> [...]
>aktive frame kommer med.
>Hvordan løser man dette, så hele siden kommer med?

Kan man ikke, det er en af ulemperne ved at der bruges frames.
--
Knud

Fra : Zilla

Dato : 04-11-04 13:07

> Som jeg ser det, er problemet at man står på en side med frames, og kun den
> aktive frame kommer med.
> Hvordan løser man dette, så hele siden kommer med?

Det er muligt at komme ud over dette problem ved at oprette genvejen
manuelt ude på skrivebordet.
Altså:
Kopier adressen fra adressefeltet.
Gå ud på skrivebordet og højreklik > Ny > Genvej.
Sæt så adressen ind i feltet og tryk Næste.
Giv genvejen et navn og tryk Udfør.
Så skulle der gerne være en genvej til siden, med frames og det hele.

Håber det hjælper.
Zilla.

Fra : Sørensen

Dato : 04-11-04 18:13

> Håber det hjælper.

Ja selvfølgelig.!!..dèr var den. .Jo det virker, og tak.
Hvorfor tænkte vi ikke på den indlysende løsning, Knud