Inst af McAfee produkter
Fra : Carsten Jensen

Dato : 02-11-04 01:13

Hejsa

Jeg ved ikke hvad der er sket med min windows, lige pludselig kunne jeg ikke
inst McAfee programmer..:(

Inst starter godt nok op, og jeg vælger land, men så går det galt, det næste
vinduer der popper op, står med en IE fejlmelding, ligesom når den ikke
finder en side på nettet

Hvad er det der er gået galt, ved ikke helt om det er IE, eller selve
windows det er galt med...??

Derfor er der x-post til browser gruppen...

Kører XP pro

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Anders Lund

Dato : 02-11-04 06:29

Carsten Jensen wrote:
> Jeg ved ikke hvad der er sket med min windows, lige pludselig kunne jeg ikke
> inst McAfee programmer..:(

Jeg ville godt have fundet noget info om det på McAfee.com, men jeg må
være for dum til at kunne finde deres support sektion, eller også er det
jeg har fundet bare ikke godt nok.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk