Intel Boot Agent ??
Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-04 13:48

Hejsa

Efter en ordentlig omgang virus på en W2k pc skal den opgraderes til
Windows XP, der var lidt problemer med Award BIOS så den flashes til
v.1011 for at kunne køre XP.

Nu kan jeg ikke boote på cdrom drevet og den kommer op med en Intel Boot
Agent som leder efter et device (som den ikke finder) derefter booter den
på den virus befængte HD

Den boter fint på en floppy

Hvor fjerner jeg Intel Boot Agenten ?
Går ud fra det er i BIOS et-eller-andet sted
MB er et Asus A7V, Award bios

Lars

Fra : Zulu

Dato : 03-11-04 18:00

"Nederbasse" <Your@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den boter fint på en floppy
>
> Hvor fjerner jeg Intel Boot Agenten ?
> Går ud fra det er i BIOS et-eller-andet sted

Så vidt jeg ved bruges Intel Boot Agent til at boote fra netværkskortet. Kan
det ikke passe at der sidder er Intel netkort i?

I bios sætter du at den skal boote fra CD først og så derefter HDD. Eller
den rækkefølge, der nu passer dig bedst.

Zulu