størrelse på iltflasker?
Fra : Mads TJ

Dato : 04-10-04 09:47

hej,

på dette link: http://www.allmed.net/catalog/showitem.php/2666
kan man se cylindre med forskellig størrelse: C, DD og EE

Hvad svarer disse størrelser til i liter?
Er der mon en standardskala, man kan beregne det ud fra?

Mvh
Mads TJ

Fra : Jonas Jalling

Dato : 04-10-04 13:53

Først, undskyld det direkte svar på mail...
> hej,

Hej Mads,

> på dette link: http://www.allmed.net/catalog/showitem.php/2666
> kan man se cylindre med forskellig størrelse: C, DD og EE
>
> Hvad svarer disse størrelser til i liter?
> Er der mon en standardskala, man kan beregne det ud fra?

Der er lidt her:
http://www.michiganinstruments.com/Thumper%20Mobile%20Oxygen%20Specifications.htm
Jonas Jalling

Fra : Mads TJ

Dato : 04-10-04 14:13

> Først, undskyld det direkte svar på mail...

helt i orden, den skulle vist heller ikke virke..

> Hej Mads,

> Der er lidt her:
> http://www.michiganinstruments.com/Thumper%20Mobile%20Oxygen%20Specifications.htm

Det var sgu cool, det var lige det, jeg søgte efter.
Men nu er et nyt spørgsmål dukket op. Jeg stiller det i en ny streng.

Mvh
Mads TJ