The sims 2 problem
Fra : Li Lo

Dato : 01-11-04 20:55

Hejsa

Jeg har fået min pc tilbage fra rep. og har nu lagt ths sims 2 ind på det,
det drillet meget for når jeg startet det var der ingen nabolag.. nå men
efter at ha instaleret det 5 gange syndes det at virke.. Det køre helt fint,
MEN når en af personeren skal på wc eller i bad, kommer der bare en sort
firkandt over dem og ikke den normale "sky" og så går tiden næsten i stå, og
alt foregår i hak, derfor kan et kort bad komme til at tage næsten et minut
i alm tid, hvilket er meget træls...

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ? og en eventuelt
løsning ?

Venlig hilsen Li Lo

Fra : Byte Me

Dato : 01-11-04 21:15

On Mon, 1 Nov 2004 20:55:14 +0100, "Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk>
wrote:

>Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ? og en eventuelt
>løsning ?

Umiddelbart vil jeg gætte på at den person der reparerede din PC
har glemt at installere de rigtige drivere til grafikkortet.

mvh BM

Fra : /Ole

Dato : 02-11-04 02:48

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minut
> i alm tid, hvilket er meget træls...
>
> Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ? og en eventuelt

Opdatér alt,, der opdateres kan.

/Ole