Far Cry - Pier
Fra : Hisp

Dato : 31-10-04 20:34

Hejsa,

Nogen der ved hvorfor Doyle ikke henter mig når jeg står på molen??

Alle er skudt og næste opgave er bare at møde ham derude??

vh/Hesh

Fra : N´far

Dato : 31-10-04 21:05

"Hisp" <hsm123@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Nogen der ved hvorfor Doyle ikke henter mig når jeg står på molen??
>
> Alle er skudt og næste opgave er bare at møde ham derude??
>
> vh/Hesh

Løb tilbage, op af vejen, mod tårnet venstre side. Der står en ond mænd, som
leder efter sine nøgler ...

Fra : Zif

Dato : 01-11-04 09:03

Husk at løb helt ud til kanten af molen, han bliver først aktiveret når du
er helt derude.

Hvis det ikke hjælper, kan der evetuelt være en fejl i spillet, jeg havde
også
et problem i starten med en cutscene der aldrig kom, jeg genistallerede
spillet
og så virkede det.

Zif

Fra : Janner

Dato : 01-11-04 09:57

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> wrote in message
> [...]
> også
> et problem i starten med en cutscene der aldrig kom, jeg genistallerede

Yes og samtidigt hvis man benytter snyd og ekstra save games kan der gå kage
i handlingen, så lad være med det

Og husk skurken i tårnet, han kom jeg også forbi med det resultat at jeg
ikke blev hentet af båden

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 16:25

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kage i handlingen, så lad være med det
>
> Og husk skurken i tårnet, han kom jeg også forbi med det resultat at jeg

Det er en af de dårlige ting når et spil alligevel er så scriptet som FarCry
er, at man skal "Nakke" alle fjender... i hvert tilfælde dem der åbenabrt er
vigtige for scriptet...

> /Jan

Lars B