Guild Wars world preview event (mmorgp)
Fra : Erik

Dato : 29-10-04 15:13

Lige et tip:
De næste tre dage kører Guild Wars deres world preview event.
http://www.guildwars.com/

--
Erik

Fra : Teis Bæk

Dato : 30-10-04 15:16

Hej

Guild Wars er et ok spil men der mangler et eller andet jeg ikke helt
kan sættemine fingre på.
Hvad synes du om det?

Mvh
Teis

Fra : Erik

Dato : 30-10-04 16:17

"Teis Bæk" skrev:
> Guild Wars er et ok spil men der mangler et eller andet jeg ikke helt kan sættemine
> fingre på.
> Hvad synes du om det?

Det er desværre ikke så godt som jeg havde forventet.
Info undervejs i spillet er ekstrem mangelfuld.
Man er konstant i tvivl om hvilken vej man skal, og hvad man i det hele taget skal gøre.
Udvalget af spells og angrebsmetoder er også alt for magert.

--
Erik

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 02-11-04 15:44

Teis Bæk <tbae03@kom.aau.dk.INVALID> writes:

> Hvad synes du om det?

Jeg syntes det var rigtig godt. Man skal bare vide at det ikke er et
MMORPG selvom det ligner. Det er et missionsbaseret spil i stil med
Diablo-2, bare online og med en up-to-date brugergrænseflade. Der er
action hele tiden, så snart man har fundet ud hvad det går ud på.

Grafiken var rigtig flot, men det var kun i introduktionsbanerme man
fik tid til at nyde det. Og så i de første par missioner, som man kan
klare med henchmen (npc'er) i stedet for rigtige spillere.

De problemer Erik nævnte er reele nok, men skyldes nok at det er et
preview. Man startede på level 15, ikke 1, antageligvis får man bedre
instrukser før man bliver smidt ind i byen i den endelige udgave. Og
de har planlagt 150 * 2 skills per figur, så der bør også komme mere
variation.