Timon & Pumba's Jungle Games vs. Windows X~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-10-04 22:25

Kan ikke installere programmet, og jeg har leget med kompatilitet, og har et
dos-program jeg har prøvet, men så står der at programmet har brug for
Windows.. JEG HADER XP!!! Men dog kan jeg ikke leve foruden, lissom' med
kvinder
Nogen der kan hjælpe?
Er der en Disney udgave af Scumm?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-10-04 23:09

Fra : N´far

Dato : 28-10-04 22:29

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

OK ???
Måske er du bare lidt foran?

G.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-10-04 23:52

> OK ???
> Måske er du bare lidt foran?
>
> G.

Huh?

Fra : N´far

Dato : 28-10-04 23:21

> Huh?

Dit ur er lidt foran...

Theme Park World har jeg så set kørende på 3 XP maskiner ( i komp. tilstand?
kan ik lige huske det. ) og det eneste var bøvl med save games. Måske burde
du prøve en no-cd crack.

vh

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-10-04 00:49

> [...]
> tilstand?
> kan ik lige huske det. ) og det eneste var bøvl med save games. Måske

jeg kan ikke installere spillet. Når jeg sætter cd'en kommer menuen godt nok
op, men når jeg så vælger installér kommer den med denne besked:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "Luk" for at afslutte
programmet.
[Luk] [Ignorer]

Fra : Brian Kiær

Dato : 29-10-04 10:51

Prøv at tjekke denne side:
http://www.adamhearn.co.uk/games/themeparkworld/tpwwin2kfix.html#downloads

Men hvis du ikke kan installere spillet, så ved jeg ikke!!!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-04 12:40

Søren Kjeldsen wrote:

> jeg kan ikke installere spillet. Når jeg sætter cd'en kommer menuen
> godt nok op, men når jeg så vælger installér kommer den med denne

Lav en genvej til setup-filen. Sæt "compatibility mode" på genvejen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-10-04 14:35

> Lav en genvej til setup-filen. Sæt "compatibility mode" på genvejen.

Altså, jeg laver en genvej af filen setup.exe og så højreklikker jeg og
vælger Egenskaber... så Kompatibilitet og så vælger jeg en passende
kompatibilitetstilstand... og så dur det desværre stadigvæk ikke. Mente du
jeg skulle gøre noget andet?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-04 15:41

Søren Kjeldsen wrote:

> Altså, jeg laver en genvej af filen setup.exe og så højreklikker jeg
> og vælger Egenskaber... så Kompatibilitet og så vælger jeg en
> passende kompatibilitetstilstand... og så dur det desværre stadigvæk

Okay.

> ikke. Mente du jeg skulle gøre noget andet?

Nej... :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-10-04 16:47

Jeg hader XP, x-(

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-10-04 13:33

Søren Kjeldsen wrote:

> Jeg hader XP, x-(

Det kunne være sjovt at se om det virkede under 2000

Jesper G. Poulsen