Sim2 køleskab
Fra : Jan Vagle

Dato : 28-10-04 21:03

Hvordan fylder jeg dette med god morgenmad ?
--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Cirque

Dato : 28-10-04 21:45

"Jan Vagle" <bonesREMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse
> Hvordan fylder jeg dette med god morgenmad ?
> --
> Jan Vagle
> .............................oOo

Det bliver skam bragt ud... Ring til service!

Fra : Natascha Hansen

Dato : 28-10-04 22:28

Det skal da ikke fyldes! Det skal mit da ikke...

Fra : Heidi

Dato : 29-10-04 05:46

Natascha Hansen wrote:
> Det skal da ikke fyldes! Det skal mit da ikke...

Har du prøvet at tjekke beholdningen? Er den fuld hver gang?

--
Heidi

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-10-04 08:03

"Jan Vagle" <bonesREMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> Hvordan fylder jeg dette med god morgenmad ?

Det er et lidt tvetydigt spørgsmål.

Køleskabet kan ganske rigtigt fyldes ved enten at bestille dagligvarer på
internettet eller købe mad i et butikscenter. Det er bare uspecificerede
dagligvarer for det beløb, man nu angiver, man vil købe for.

Hvad simmerne så kan lave, afhænger af deres evner og tidspunktet på dagen.
Nogle gange laver de åbenbart noget andet, end de bliver bedt om. I hvert
fald kan man under madlavningen få oplyst, at den simmer, der laver mad, har
lært at lave en ny ret og fået et madlavningspoint.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : michael

Dato : 29-10-04 23:54

Du kan også bestille det via computeren...

Michael