Call of duty: United offencive - hjælp søg~
Fra : H.P

Dato : 28-10-04 16:15

Sidder med spillet i øjeblikket , men sidder også fast nu. !
Er kommet så langt som til at få en kikkert.
Står i et delvist bombet hus på 1 sal , hvor en af mine makkere fabler om
nogle cordinater at gå efter. !!!
Er ikke helt med på hvordan jeg skal give ham dem.
Har været hele tastaturet igennem mens jeg kikker gennem den kikkert , men
hvad hvad gør jeg egentlig forkert / mangler at foretage mig. !

Husker også en kikkert i MOHAA ( main ), og den kringlede jeg også til
sidst.
En tast var vist også nødvendig tror jeg nok.

Syntes jeg lige var kommet så langt , og vil da gerne have det sidste med
af denne ellers så fine addon.

H.P........

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-10-04 17:02

H.P wrote:
> [...]
> Har været hele tastaturet igennem mens jeg kikker gennem den kikkert
> , men hvad hvad gør jeg egentlig forkert / mangler at foretage mig. !

Du skal rigtigt nok bruge kikkerten, og du skal spejde efter nogle folk
rundt i /omkring de nærliggende huse. Så vidt jeg husker så sidder de med en
morter. Når du har dem i kikkerten, så kommer der et stort fedt rødt kryds i
kikkerten, det kan man ikke tage fejl af. Så skal du bare trykke på musen.

Så hele tricket ligger i at finde de folk, kan ikke huske om compasset
hjælper dig, ellers må du selv lige kikke rundt, det var ihvertfald ikke
noget jeg husker som svært -når man lige ved hvordan :)

Fra : H.P

Dato : 28-10-04 19:05

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> wrote in

> [...]
> hjælper dig, ellers må du selv lige kikke rundt, det var ihvertfald
> ikke noget jeg husker som svært -når man lige ved hvordan :)

Tak for infoen Sune.
Jeg finder godt nok nogle modstandere i kikkerten , men de skyder mig ned
før jeg ser det røde kryds nogen steder. !!
Var ikke alene ved pc'en i går aftes , vi var 2 som begge grublede over
hvad der var så specielt ved den kikkert. ! )))
Prøver igen senere - spillert er ikke afinstalleret endnu , selv om det var
tæt på en overgang. ! ;oD
Stiller mig lige et andet sted med den kikkert , håber det lykkedes.....

H.P

Fra : Nicolai

Dato : 28-10-04 19:56

> Prøver igen senere - spillert er ikke afinstalleret endnu , selv om det var
> tæt på en overgang. ! ;oD

KAN MAN DET? ;)

(fedt spil)

Fra : H.P

Dato : 29-10-04 15:09

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in

> KAN MAN DET? ;)
>
> (fedt spil)

Hvis du mener man IKKE kan stå et andet sted med den kikkert når
første offer skal ordnes , er det vist rigtigt. !
Fra første sal og ud af vinduet , er vist det mest oplagte sted.

Det gik fint med lidt info fra Sune.
Fokuserede kun på de 2 soldater oven på ruinen og så derfor ikke
at der også foregik noget nede ved jorden under dem.
Dermed skulle jeg lidt tættere på vinduet og lidt til højre for vinduet så
man ikke blev skudt ned. ! )

Er nu kommet til den "åbne plads" FY for en bane. !! 8

H.P.

Fra : H.P

Dato : 29-10-04 15:24

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in

> KAN MAN DET? ;)
>
> (fedt spil)

Nu er jeg med på dit svar. !! )

Tror godt man kan fjerne spillet. !
Main spillet ryger sikkert med i faldet , men det gør ikke så meget.
Det er gennemført.

H.P

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-10-04 22:37

H.P wrote:
> Jeg finder godt nok nogle modstandere i kikkerten , men de skyder mig
> ned før jeg ser det røde kryds nogen steder. !!

Du skal finde nogle der står lidt længere nede ved en kanon. Hvis du kigger
på dem gennem kikkerten kommer det røde kryds, tryk venstre musetast og og
artilleriet laver dem til sauerkraut Der er vist 3 eller 4 af den slags
kanonstillinger der skal ordnes på den måde.

Fra : H.P

Dato : 29-10-04 15:17

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in

> [...]
> musetast og og artilleriet laver dem til sauerkraut Der er vist 3
> eller 4 af den slags kanonstillinger der skal ordnes på den måde.

De kom til syne da jeg gik lidt tættere på vinduet , der på 1 sal.
Planter man sig lidt til højre for vinduet , er man nogenlunde sikker på at
overleve de 2 soldater oppe på ruinen.
Kanonen kom til syne og dernæst var alt jo lige ud af landevejen.

Nu er det blevet tid til den "åbne plads" ?
Den er alm. svær eller hvad man nu kalder det. ! )

H.P......

PS. Er der ellers nogen her som er kunde hos TDC. !
Men en pæn ADSL forbindelse. !! F.eks 1 mbit eller mere.. !!
Download hastigheden er ellers i top i given stund , nogen som ved om det
er permanent.........

Fra : jo

Dato : 29-10-04 16:56

> [...]
> Men en pæn ADSL forbindelse. !! F.eks 1 mbit eller mere.. !!
> Download hastigheden er ellers i top i given stund , nogen som ved om det

Hos TDC får du altid mindst den hastighed som du betaler for, medmindre én
eller anden ratabe på en gravemaskine har revet kablerne over med grabben.
Problemet ligger som regel hos andre danske leverandører, der sælger
båndbredden (som de jo lejer af TDC) flere gange, i håb om at alle ikke er
på nettet samtidigt.
Problemet kan også ligge hos de udenlanske udbydere, hvis du downloader fra
en udenlandsk site.
Jeg har selv ADSL hos TDC efter at have prøvet mange andre og umiddelbart
billigere udbydere. Det er jeg kureret for! Det er nemlig ofte langt dyrere
på sigt, fordi båndbredden ofte er mindre end den man har betalt for, og det
er skide irriterende at have 128 kb. når man har betalt for 512.

Jo.

Fra : H.P

Dato : 30-10-04 12:57

"jo" <jobookingSLETDETTE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> ofte langt dyrere på sigt, fordi båndbredden ofte er mindre end den
> man har betalt for, og det er skide irriterende at have 128 kb. når

Jeg må lige pointer en detalje:
TDC har låst deres newsserver til omkring 60 k/s - gennem flere år
efterhånden. !!
Dog har jeg de sidste par dage udnyttet min 2 mbit linie optimalt
via. grupperne - dvs. 213 - 230 k/s. !
I dag er hastigheden tilbage på sine alm. 60 k/s igen , men måske det
ruller senere på dagen , det er jo ikke nemt at vide. !
Der var f.eks en som påstod at han ikke havde været i stand til at hente
ned med mere end 60 k/s via. sin 4 mbit linie hvilket jo ser meget mystisk
ud - også kunde hos TDC.
Tror ikke lige det er min 8 år gamle pc på 333 mhz 128 mb sd-ram + 8 mb
matrox grafikkort der er fuld af mirakler. !!
Har også en pc til det tunge , bare rolig. !! )
Denne her er en ren internet slave...........

H.P