Findes der dansk sproget Bilspil? til pc
Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-10-04 21:52

Hejsa

Jeg er ved at findes nogle Dansk sproget spil til min kære fatter, ( en af
den skole, som aldrig har lært engelske)

Jeg har kikket rundt men intet fundet, evt som der findes et dansk patch til
de engelske sproget spil.

Må også gerne kunne fungere samme med et bil-rat med feedback.

På forhånd tak

Jan

Fra : iddqd

Dato : 27-10-04 22:32

Jan Pedersen wrote:
> [...]
> de engelske sproget spil.
>
> Må også gerne kunne fungere samme med et bil-rat med feedback.

Det bedste du nok kan håbe på er svensk, mange af de spil som EA udgiver
kommer på flere sprog og deriblandt svensk.

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 28-10-04 05:47

Hej

Jan Pedersen wrote:
> Jeg er ved at findes nogle Dansk sproget spil til min kære fatter, ( en af
> den skole, som aldrig har lært engelske)

Jeg viser mine børn på 5 og 6 hvor de finder tingene og så har de ingen
problemer med at spille spillet selv, så måske skal du bare hjælpe ham
lidt på vej. Mange spil har også en QuickRace mode hvor du let komme i
gang med at køre.

> Jeg har kikket rundt men intet fundet, evt som der findes et dansk patch til
> de engelske sproget spil.

Det fandt jeg heller ikke noget af.

> Må også gerne kunne fungere samme med et bil-rat med feedback.

Det har langt de fleste nyere spil.

Dem som børnene har lettest ved var Midtown Madness, Formula 1 Grand
Prix 4 og Need for Speed Underground 2. De skal lige sættes op med
rattet, men så er det kun nogle få tryk der er nødvendige for at komme i
gang.

Jeg har ikke kunnet finde nogle "lette" rallyspil, da de som regel skal
have en masse konfigurationer på bilen osv før man er igang.

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk
** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **