Need for speed Underground 2 demo er klar ~
Fra : Poul Johannsen \(663~

Dato : 26-10-04 22:55

Fra : N´far

Dato : 26-10-04 23:38

"Poul Johannsen (6630)" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse
news:clmgu5$nus$1@news.net.uni-c.dk...
> http://www.dailyrush.dk/files/demos/1074/download/

Takker.

Fra : /Ole

Dato : 26-10-04 23:40

Et glimragende lille link, takker, som manden sagde, da han trådte på en
rive

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 10:12

"Poul Johannsen (6630)" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dailyrush.dk/files/demos/1074/download/

Det er da "pænt", men er det ikke bare mere af det samme?!

Lars B

Fra : /Ole

Dato : 28-10-04 10:58

> Det er da "pænt", men er det ikke bare mere af det samme?!
>
> Lars B

Det er intet mindre en MEGET mere, og meget flottere. Jeg glæder mig som et
lille barn til det kommer, nogen, der ved hvornår???

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 14:33

"/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er intet mindre en MEGET mere, og meget flottere.

Jeg synes ikke jeg kan se den store forskel fra NFS:U .... men det er nok
bare mig

> Jeg glæder mig som et lille barn til det kommer, nogen, der ved hvornår???

Enig, jeg glæder mig da også, men jeg håber der er lidt mere end hvad demoen
viser - f.eks. også kørsel om dagen...

> /Ole

Lars B

Fra : Poul Johannsen \(663~

Dato : 29-10-04 04:12

Hej

> Det er intet mindre en MEGET mere, og meget flottere. Jeg glæder mig som
> et lille barn til det kommer, nogen, der ved hvornår???

18 November

Mvh Poul

Fra : David Lebech

Dato : 28-10-04 13:33

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Det er da "pænt", men er det ikke bare mere af det samme?!

Lad os nu se, når det kommer. Men indtil videre er jeg enig med dig. Og så
er det irriterende, at man skal køre den halve by rundt for at tune sin
bil... grafikken er heller ikke videre imponerende bortset fra, at
fartfornemmelsen er bedre og nitro ser lidt federe ud.

Men som sagt. Lad os nu se...

Mvh
David Lebech

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 14:34

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bil... grafikken er heller ikke videre imponerende bortset fra, at
> fartfornemmelsen er bedre og nitro ser lidt federe ud.

Grafikken er for mig at se temmelig meget det samme som NFS:U, jeg kan i
hvert tilfælde ikke se meget forskel...

> Men som sagt. Lad os nu se...

jeps...

> Mvh
> David Lebech

Lars B

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-10-04 21:13

Lars B. Jensen wrote:
> Grafikken er for mig at se temmelig meget det samme som NFS:U, jeg
> kan i hvert tilfælde ikke se meget forskel...

Nej det er absolut samme stil, synes dog lige den har fået et pift.
Styringen på den ene bil man kan køre er dog håbløs, tror der er gået råd i
ratstammen eller sådan noget.. har ganske vist set at den ikke scorer så
højt i "control", men den drejer jo som jens okking..

Drifting er blevet ringere (ihvertfald med den bil), det var en af de ting
jeg synes der fungerede rigtig godt før, det har de fået ødelagt.

Kunne dog godt tænke mig at se at de udnyttede deres grafik engine mere
alsidigt, det er flotte/hurtige(fps) baner, men det bliver lidt ensformigt
med alt det neonlys. Muligt det ville ødelægge "underground" stemningen ved
at lave en gang markræs, men de kunne godt lave lidt alternative baner, og i
dagslys som tidligere nævnt.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 31-10-04 11:20

"Poul Johannsen (6630)" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> wrote in message
> http://www.dailyrush.dk/files/demos/1074/download/

Første gang jeg prøvede den var min første tanke at det var godt nok et
langsomt spil, men efter at give den knap så meget gas med hensyn til
detailjerne i grafikken så kom der underligt nok fart i bilen

Et GF4 er åbenbart ikke state-of-the-art mere ;-/

Jeg kan huske at jeg i den første udgave havde problemer med at tage 90
graders svingene hurtigt nok, og det samme gør sig gældene i denne udgave,
hvordan er det lige man tager dem bedst muligt ?

Mvh
Henrik