Kattemad
Fra : Lars Kalsen

Dato : 15-05-01 21:24

Hej,

Er der nogen hvor man kan købe noget kattemad "Feline Wild" fra Hill´s. Hvis
du ved det vil jeg også gerne vide prisen.

Mvh Lars Kalsen

--------------
Lars Kalsen, IT-gruppen, Brorsonsvej 19, 9490 Pandrup
Tel. 98 24 65 02 - Fax 98 24 79 02
www.itgruppen.dk - www.kalsen.dk

Fra : Gitte J.L

Dato : 15-05-01 21:33

Hejsa
Jeg kender ikke lige det navn der..... men Hills producerer Prescription diet
Feline w/d, som er rigtig godt til katte der skal tabe sig eller holde vægten.
Mon ikke det er w/d du egentlig søger efter?
Det kan købes hos dyrlægen, og mine udregninger viser at det koster knap 2
kroner om dagen pr. kat....det varierer jo lidt, alt efter hvor stor mngde
katten skal ha. I alt fald et supergodt foder . Prisen for 5 kg er hos min
dyrlæge 309 kr (inkl. moms)...og ja, det rækker langt, eftersom dagsrationen er
ret lille (fx 50 g om dagen til en mis der skal holde vægten).
- Gitte