Fra Cry flere baner??
Fra : The Grif

Dato : 23-10-04 13:35

Hej har gennemført farcry men vil lige høre om der findes
flere baner eller andet som gør at det bliver lige så spændende
som første gang.

Mvh Lasse

Fra : Carsten

Dato : 23-10-04 14:27

"The Grif" <SORRY@NOMAIL.dkk> skrev i en meddelelse
> Hej har gennemført farcry men vil lige høre om der findes
> flere baner eller andet som gør at det bliver lige så spændende
> som første gang.
>
> Mvh Lasse

Online kan du finde en del baner ekstra til Multiplayer.
Der er dog også en del til single player som kan findes her:
http://www.farcryhq.com/artikel.php?artikel_id=78

Håber det kan hjælpe dig.
Kig dog også på www.farcry.dk efter stuff.

Mvh
Carsten

Fra : Peter T.

Dato : 23-10-04 15:17

The Grif leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hej har gennemført farcry men vil lige høre om der findes
> flere baner eller andet som gør at det bliver lige så spændende
> som første gang.

Tillykke. Har du også gennemført det på sværeste level? Hvis ikke - så
kan du godt komme i gang. For spillet bliver meget mere taktisk præget,
hvor du virkelig skal udnytte omgivelserne, da du ikke kan rushe igennem
banerne, som du kan på lettere levels.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-10-04 15:35

> [...]
> kan du godt komme i gang. For spillet bliver meget mere taktisk præget,
> hvor du virkelig skal udnytte omgivelserne, da du ikke kan rushe igennem

er forskellen så stor at det fetfærdiggør en ny omgang allerede? jeg håååber
på en pc opgradering inden længe og det ville da være fedt med en "farcry"
oplevelse
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter T.

Dato : 23-10-04 18:07

sniper_Nolight leverede følgende historie fra de varme lande:

> er forskellen så stor at det fetfærdiggør en ny omgang allerede? jeg
> håååber på en pc opgradering inden længe og det ville da være fedt med
> en "farcry" oplevelse

Det synes jeg. Jeg måtte ændre min taktik radikalt, men fik samtidig også
meget mere ud af spillet ved at snige mig rundt, bruge kikkerten meget
mere, vente, observere osv.. :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-10-04 18:49

> Det synes jeg. Jeg måtte ændre min taktik radikalt, men fik samtidig også
> meget mere ud af spillet ved at snige mig rundt, bruge kikkerten meget
> mere, vente, observere osv.. :)

ill keep that in mind - tak

Fra : Jakob M

Dato : 24-10-04 20:39

> Det synes jeg. Jeg måtte ændre min taktik radikalt, men fik samtidig også
> meget mere ud af spillet ved at snige mig rundt, bruge kikkerten meget
> mere, vente, observere osv.. :)

Det syntes jeg så til gengæld ikke, men det var måske fordi jeg spillede ret
taktisk i forvejen.

Mvh
Jakob

Fra : cogco

Dato : 25-10-04 10:18

> Hej har gennemført farcry men vil lige høre om der findes
> flere baner eller andet som gør at det bliver lige så spændende
> som første gang.
>
> Mvh Lasse

Hej Lasse

Der skulle være en 2'er på vej, der hedder "Far Cry Instincts".
Eller også er den kommet.
Eller også er det de ekstrabaner I snakker om.
Ved det ikke med sikkerhed, men der er da noget af søge efter på nettet.

Go' fornøjelse...

mvh
Claus

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-10-04 11:51

> [...]
> Eller også er det de ekstrabaner I snakker om.
> Ved det ikke med sikkerhed, men der er da noget af søge efter på nettet.

det er vist bare det alm. farcry der hedder sån til xbox.

Fra : The Grif

Dato : 25-10-04 13:24

Tak for alle svarende

Nu vi er igang, nogen der har nogle forslag til et
spil noget i stil med FarCry.... Hvis man skal
ud og købe lidt godt her op til min fødselsdag.

Mvh Lasse

Fra : Sander

Dato : 25-10-04 18:07

Jeg har hentet et par baner og langt dem ind i Levels mappen, men jeg kan
ikke
loade dem i konsollen, måske jeg ikke gør det rigtigt, eller skal der ændres
noget
andet for at det virker. Jeg åbner konsollen med ½ tasten, og skriver:
/map funisland
men der sker ikke noget, hvad er lige tricket.
På forhånd tak.
Sander

Fra : Jan

Dato : 25-10-04 20:27

"Sander" <noller1@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> /map funisland
> men der sker ikke noget, hvad er lige tricket.

Prøv at bruge \ i stedet for /
--
mvh Jan - fjern u