HL 2 Guld (16 nov)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-04 19:49

ye!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bufferz

Dato : 18-10-04 20:28

Ja HL2 er gået guld og forventes i butikkerne den 16. Nov 2004
(om det også gælder Danmark ved jeg ikke)

Hvis vi er heldige bliver HL2 mulig at spille på Steam nogen dage før den er
at finde i butikkerne.

C U ALL IN CITY 17 !

//B
www.Yoo.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-04 08:59

mener de skrev international release date på www.dailyrush.dk

> Hvis vi er heldige bliver HL2 mulig at spille på Steam nogen dage før den
> er
> at finde i butikkerne.

nice

Fra : Allan Toft

Dato : 19-10-04 10:54

Ang. Steam - hvordan virker det lige? Har været forbi siden men syns ikke
lige jeg blev ret meget klogere af den grund...

Det jeg gerne vil vide er: Får man tilsendt en cdrom eller kan man brænde
det man henter så man også kan installere spillet efter en evt. formattering
af sin hdd?

Hvis det ikke er muligt kan man så få adgang til at hente spillet igen?

thx/Allan

---

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 19-10-04 16:17

On Tue, 19 Oct 2004 11:53:31 +0200, "Allan Toft"
<allan.toft@webspeed.dk> wrote:

> Det jeg gerne vil vide er: Får man tilsendt en cdrom eller kan man brænde
> det man henter så man også kan installere spillet efter en evt. formattering
> af sin hdd?

Man kan brænde cache-filerne (*.gcf), så man slipper for at downloade
indholdet af dem igen.

> Hvis det ikke er muligt kan man så få adgang til at hente spillet igen?

Man kan hente spillet lige så mange gange man vil, da det er direkte
tilknyttet ens Steam-konto.

Venligst
Thomas