Joint Operations
Fra : Team RePaint

Dato : 17-10-04 13:57

Hej NG

Jeg har spillet joint Operations og har hentet nogle skins til den me hvad
program bruger man til at åbne dds filerne så man kan lave skinnet om ?

Fra : Team RePaint

Dato : 17-10-04 14:40

Jeg mener hvordan åbner jeg skinnet så jeg kan lave et nyt

Fra : Larsen

Dato : 17-10-04 16:25

"Team RePaint" <webmaster@team-repaint.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener hvordan åbner jeg skinnet så jeg kan lave et nyt
> "Team RePaint" <webmaster@team-repaint.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men synes lige jeg ville fortælle
af nogle ikke standard skins er kendt for at blive opfattet som cheats af PB
hvorfor du risikere at blive bannet fra PB servere.....

mvh

larsen