Unreal Tournament
Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-04 17:51

http://img.photobucket.com/albums/v162/Cordata/UT04-PunchCard.gif

Kort 1 ud af 16384....tal om lange load-tider!!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Casper Bang

Dato : 16-10-04 20:06

> http://img.photobucket.com/albums/v162/Cordata/UT04-PunchCard.gif
>
> Kort 1 ud af 16384....tal om lange load-tider!!

????

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-04 20:33

Casper Bang wrote:

> ????

http://en.wikipedia.org/wiki/Punch_card

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-04 22:18

Casper Bang wrote:

> ????

.....og her ser vi så fårene blive skilt fra bukkene.

lol

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-10-04 23:05

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> ....og her ser vi så fårene blive skilt fra bukkene.
>
> lol

Hehe ja..
Og så er det vist godt at DVD'er ikke bliver udgivet som punchcards (her
skulle man nok bruge strimler istedet) *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-10-04 02:06

Laziter [9440] wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe ja..
> Og så er det vist godt at DVD'er ikke bliver udgivet som punchcards
> (her skulle man nok bruge strimler istedet) *GG*

arrrgh ja. Men så tænk på hvor mange lækre hulkortdamer man blev nødt
til at ansætte.

"hulkortdamer" - endnu et begreb der kommet og gået i min levetid;
sammen med "mikrodatamat" og "fastpladelager".

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Leif Neland

Dato : 21-10-04 18:08

> "hulkortdamer" - endnu et begreb der kommet og gået i min levetid;
> sammen med "mikrodatamat" og "fastpladelager".

Fastpladelager.

Er det ikke der i byggemarkedet, hvor de har spånpladerne?

Leif

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-10-04 18:25

Leif Neland wrote:

> Fastpladelager.
>
> Er det ikke der i byggemarkedet, hvor de har spånpladerne?
>
> Leif

Jow da.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-04 20:33

Sune Salminen wrote:

> http://img.photobucket.com/albums/v162/Cordata/UT04-PunchCard.gif
> Kort 1 ud af 16384....tal om lange load-tider!!

Hehe

Jesper G. Poulsen