Outlaws
Fra : Ole Stück

Dato : 15-10-04 15:08

Er der nogen der ved hvor Outlaws (gammelt western spil fra LucasArt) kan
købes ?

Fra : Bufferz

Dato : 15-10-04 16:16

Ved ikke om det spil længere er penge værd....
men du kan hente en demo af spillet via google ..
måske findes en gratis full version af det pga. spillets alder og ringe
kvalitet
(iforhold til nutidens spil)

//ME

Fra : Frost

Dato : 15-10-04 18:23

"Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote in message
> [...]
> men du kan hente en demo af spillet via google ..
> måske findes en gratis full version af det pga. spillets alder og ringe

Nåja, et spil bliver jo ikke ligefrem dårligere med alderen. Det har måske
fået mere konkurrence siden da, men der er jo altid dem der hævder at de
gamle spil for det meste har bedre gameplay end de nye. Om det er sandt
eller ej er jo subjektivt.

--
Frost

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-10-04 18:30

Frost wrote:

> [...]
> hævder at de gamle spil for det meste har bedre gameplay end de nye.
> Om det er sandt eller ej er jo subjektivt.

Dead Man's Hand er et alternativ der til en forveksling ligner outlaws, men
er lidt mere moderne.
http://www.dmhgame.com/ss.htm

Der findes masser af screenshots og endda en demo til single/multiplayer ,
så man kan jo teste lidt inden man køber. Aner dog ikke lige hvor man kan
købe den mere.

<ot>Jeg har iøvrigt outlaws spillet et eller andet sted, skal ikke koste
mere end den sædvanlige skumbanan. Smid en mail, fjern "-fjern" først.</ot>

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-10-04 03:47

> Er der nogen der ved hvor Outlaws (gammelt western spil fra LucasArt) kan
> købes ?

Jeg har også ledt forgæves efter det spil. Faktisk mere på grund af
filmsekvenserne end selve spillet.