Freeware Spil ala Wolfenstein: Enemy terri~
Fra : Kasper Sandberg Lars~

Dato : 15-10-04 09:06

Kender I nogle spil der er ligeså fede som dette Gratis spil på nettet? Alle
genre har interesse...
I er meget velkomne til at rette mig hvis det ikke er et freeware spil, det
gik jeg bare ud fra da man kunne hente det på deres hjemmeside....

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 15-10-04 12:54

"Kasper Sandberg Larsen" <kas_lar@hotmail.com> wrote in message
> [...]
det
> gik jeg bare ud fra da man kunne hente det på deres hjemmeside....

www.americasarmy.com !!

:)

/Rasmus

Fra : Kasper Sandberg Lars~

Dato : 15-10-04 14:13

Cool, har lige hentet det. Det er fedt!

Andre idéer?`
Kasper

Fra : Lars Remmen

Dato : 18-10-04 05:42

Kasper Sandberg Larsen wrote:
> [...]
> I er meget velkomne til at rette mig hvis det ikke er et freeware spil, det
> gik jeg bare ud fra da man kunne hente det på deres hjemmeside....

Inden for det turbaserede kender jeg tre spil, alle baseret på SSI's
Steel Panthers serie.

SP:WW2 - 2. verdenskrig.

SP:MBT - fra 1946 - 2020.

SP:WAW - 2. verdenskrig.

SP:MBT og SP:WW2 er begge baseret på en (meget) modificeret Steel
Panthers 2 mens SP:WAW (World At War) er baseret på Steel Panthers 3.

Indtil videre kan man risikere at have en del bøvl med at få SP:WW2 og
SP:MBT til at køre under windows da det er DOS-programmer - men oftest
kører de fint. Begge spil er i øvrigt ved at bliver lavet i windows
versioner.

SP:WAW er til windows.

SP:WW2 og SP:MBT er lavet af SPCamo og kan hentes via
http://linetap.com/www/drg/SPCamo.htm

SP:WAW er lavet af Matrix Games og kan hentes via http://www.matrixgames.com

Lars