World of Warcraft
Fra : BorreBoy

Dato : 12-10-04 12:01

Hejsa.

Vil bare høre om der nogen herinde, der er blevet udvalgt som beta-testere?

Fra : Ged

Dato : 14-10-04 23:32

On Tue, 12 Oct 2004 13:01:22 +0200, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Vil bare høre om der nogen herinde, der er blevet udvalgt som beta-testere?

Det skal du ikek regne med. Deres påståede beta-test er i
virkeligheden bare en hoax opfundet for at lokke folk ind på Blizzards
side for at lokke folk til at se deres banner reklamer. Det samme
gælder WoW. Det påståede spil udkommer i virkeligheden aldrig - de
"screenshots" du har set kan enhver med lidt erfaring med 3D Studio
Max lave. Blizzard, der er et datter selvskab af Vivendi, tjener
faktisk 80% af deres indtægter fra banner reklamer - herunder salg af
deres egne varer de reklamerer for som fx brædtspil og flere år gamle
spil.

Et eksempel på et lignende reklamestunt er StarCraft: Ghost - dette
spil skal du heller aldrig regne med at se i butikkerne, men du har
derimod i 2 år kunne se screenshots fra det på sider med
banner-reklamer.

Fra : SonofonoS

Dato : 15-10-04 12:13

Ged <ged@depoilly.dk> wrote in

....En hel masse der ligner en konspirationsteori

Det var da en sjov vinkel. Har du noget at ha' det i?

SonofonoS

Fra : Ged

Dato : 15-10-04 19:27

On 15 Oct 2004 11:12:30 GMT, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com> wrote:

>Ged <ged@depoilly.dk> wrote in
>
>...En hel masse der ligner en konspirationsteori
>

>Det var da en sjov vinkel. Har du noget at ha' det i?
>
>SonofonoS

Overhovedet ikke - bare min måde at sige på at jeg ikke kender nogen
der er blevet betatester på

Fra : Søren Andersen

Dato : 16-10-04 09:52

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Vil bare høre om der nogen herinde, der er blevet udvalgt som
> beta-testere?

Jeg kender et par stykker som er i fuld gang. Og ja... jeg er MEGET
misundelig.
Håber snart vi får gang i en europæisk Open-Beta.

Must ... plaayyy ....

--
Skal du spille World of Warcraft ?
Så meld dig ind i Danish Vikings

Fra : Ged

Dato : 16-10-04 11:24

On Sat, 16 Oct 2004 10:51:56 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

> [...]
>misundelig.
>Håber snart vi får gang i en europæisk Open-Beta.

Seriøst? Du venter flere Betas? Har du set her ?:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000067FDW/qid=1097922110/sr=8-1/ref=pd_csp_1/104-6643824-3526300?v=glance&s=videogames&n=507846

Læg mærke til hvornår de lover du kan få varen.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 12:42

On Sat, 16 Oct 2004 12:24:23 +0200, Ged <ged@depoilly.dk> wrote:

> [...]
>
>Læg mærke til hvornår de lover du kan få varen.

Ja det er da meget godt, men ikke desto mindre har Blizzard for kun
lidt over en uge siden sagt [1], at de snart ville begynde, at modtage
ansøgninger til, at være med i åben beta. Dog kun gældende for
Nordamerika.

Og selv om Amazon skriver d. 15. november - og de har før taget fejl -
så skal vi europæere jo først få WoW i starten af 2005. Så derfor er
der også masser af tid til en åben beta i Europa.

Det er jo ikke kun spillet der skal testes, men bl.a. også servere og
de ansatte GM'ere.

[1] <http://www.worldofwarcraft.com/>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson