Transport Tycoon Deluxe?
Fra : Kim S

Dato : 07-10-04 12:13

Hej i gruppen
Er der nogen der ved om Transport Tycoon Deluxe kan spilles under Windows
2000?
MVH Kim S

Fra : Saint

Dato : 07-10-04 15:30

Hej selv

Jeg ved ikke om den kan køre under Windoes 2000, men der er kommet en nyere
udgave af spillet, som skulle være total det samme bare til nye styre
systemer.

Den nye skulle vist nok hedde noget med Locomotion... Der er vist nok noget
før eller også er det bare mig der har en dårlig hukommelse.

Mvh
Saint

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 07-10-04 15:59

> [...]
noget
> før eller også er det bare mig der har en dårlig hukommelse.

Jeps, Locomotion. Købte den i Betafon i København for ca 2-3 uger siden. Mon
ikke alle danske butikker har den nu?

Mvh

Emil

Fra : Kim S

Dato : 07-10-04 16:55

Hej Emil og Saint
Det var lige det jeg søgte!
MVH Kim S

Fra : Peter Pan

Dato : 07-10-04 17:18

"Kim S" <grusvejen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om Transport Tycoon Deluxe kan spilles under Windows
> 2000?

TTD kan fint køre under Windows 2000. Jeg spiller det meget selv på min, og
jeg har 2000. Du skal have fat i en patch der hedder ttdpatchw.exe - så
kører det bare.

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 22:18

Til jer der spiller TTD med tddpatch:

Jeg kan kun spille i 800 x 600 pixler, hvordan sætter man opløsningen op ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-10-04 07:52

Med wrote:

> Jeg kan kun spille i 800 x 600 pixler, hvordan sætter man opløsningen
> op ?

Kan man det?

Jesper G. Poulsen

Fra : Ged

Dato : 07-10-04 18:31

On Thu, 7 Oct 2004 13:12:51 +0200, "Kim S" <grusvejen@mail.dk> wrote:

>Hej i gruppen
>Er der nogen der ved om Transport Tycoon Deluxe kan spilles under Windows
>2000?
>MVH Kim S

Det kan det godt - men det kræver vist en speciel patch - prøv den
her:

http://www.ttdpatch.net/

Den indeholder også en masse andre features som forbedrer spillet en
del. Jeg har prøvet locomotion og er ikke super imponeret - synes
bedre om grafikken i TTD.