Sims 2 : Dan lobothomsen er en GRIS !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-10-04 12:12

Han Bøvser uhæmmet og fiser sine stakkels gæster i hovedet og ikke nok med
det han tisser gudhjælpemig osse i bruseren !!
Vi bliver til stadighed forbavsede over detaljerne i dette "spil"

Men hvordan får jeg ham gjort "pænere" så han ikke er så uhumsk og ubehøvlet
?!?
For særligt høvlig er han da vidst ikke !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Gerner

Dato : 04-10-04 17:03

On Mon, 4 Oct 2004 13:12:29 +0200, "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>?!?
>For særligt høvlig er han da vidst ikke !!

Spillet er for nyt til at man bare lige ved det, men det siges at karisma vil
forbedre en sims karakter.
Hvis du topper den ved f.eks. at lade ham kikke i et spegl og øve sig på tale
eller ømhed, så skulle det hjælpe.(her er der en disklaimer)

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Lars

Dato : 06-10-04 16:16

Jo det tror jeg måske jeg kan svare på. Når du laver din mand/kvinde kan du
sige om han skal være aktiv/doven
sød/dum og ordenlig/eller sådan en der bare går og bøvser og prutter. Tisser
i bruseren??? det kan man da ikke se for de dumme "skygger" altså det der
gør at man ikke kan se simmen når han/hun er i bad eller på wc osv.

Hvis det er rigtigt hvad jeg sige må du godt skrive igen på denne side og
sige det.

Venlig hilsen Lars.

Fra : Casper Bang

Dato : 06-10-04 17:27

> Tisser
> i bruseren??? det kan man da ikke se for de dumme "skygger" altså det der
> gør at man ikke kan se simmen når han/hun er i bad eller på wc osv.

Har ikke selv oplevet dét fænomen, men installer en "sims 2 nude patch", og
du er fri for den sløring... søg på google efter den.

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 10-10-04 21:39

Lars wrote:
> [...]
> gør at man ikke kan se simmen når han/hun er i bad eller på wc osv.
>
> Hvis det er rigtigt hvad jeg sige må du godt skrive igen på denne side og

Man kan se det indirekte på blære-baren: blære-baren ryger langsomt op i
det grønne mens han er i bad ;)

Fra : Kim

Dato : 06-10-04 17:11

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev
> Han Bøvser uhæmmet og fiser sine stakkels gæster i hovedet og ikke nok med
> det han tisser gudhjælpemig osse i bruseren !!
> Vi bliver til stadighed forbavsede over detaljerne i dette "spil"

Hvad ?
Kan I se at han tisser ?
Hvordan ?
Hos mig er det sløret når simmere tager tøjet af nemlig.

Mvh Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 06-10-04 17:28

> Hos mig er det sløret når simmere tager tøjet af nemlig.

http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=9825
installér den, og der er ikke mere sløring.

Fra : Kim

Dato : 08-10-04 17:35

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net>
> http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=9825
> installér den, og der er ikke mere sløring.

Det vil den ikke ?
File Size og Overall er Bad ?
Kan nogen hjælpe ?
Mvh Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 08-10-04 17:47

> Det vil den ikke ?
> File Size og Overall er Bad ?
> Kan nogen hjælpe ?

Prøv at downloade den igen... kan være det skete en fejl undervejs.
Ved dog ikke om den virker med crackede versioner (no cd-versioner for
eksempel).

Fra : devilman

Dato : 08-10-04 19:39

nej du skal have den orginale exe.............(den findes på P2P)...
Sims.2.No-CD.Mini-Image.SPiTFiRE fra gamecopyworld.com
og DAEMON Tools...........
du må ikke have cloncd og Alcohol120% på pcen....................

The Sims 2 Nude Female Skins, volume 1
aka....
Broken-Helix]Fem.nudeskins.for.sims2.VOL1
P2P
[Broken-Helix]Fem.nudeskins.for.sims2.VOL2.rar

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:4166c49c$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...