Regionsfri PS2?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 01-10-04 23:19

Var det muligt at lave sin Playstation 2 regionsfri, så man kunne spille
amerikansk eller japansk indkøbte spil? Og afspille alle DVD'er selvfølgelig
også.

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-10-04 03:08

C. H. Engelbrecht wrote:
> Var det muligt at lave sin Playstation 2 regionsfri, så man kunne
> spille amerikansk eller japansk indkøbte spil? Og afspille alle
> DVD'er selvfølgelig også.

Ja, det er muligt. Jeg er ikke sikker på om du kan klare det med en
'bootdisk' eller om det kræver et indgreb i hardwaren.
Men du får nok bedre råd hvis du spørger i en af konsolgrupperne. F.eks.
den der hedder noget med bootchip.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Dopedog

Dato : 03-10-04 10:21

> Var det muligt at lave sin Playstation 2 regionsfri, så man kunne spille
> amerikansk eller japansk indkøbte spil? Og afspille alle DVD'er
> selvfølgelig
> også.

Jeg ved ikke om du også kan afspille spil fra Japan og USA med DVD REGION X
MEN ellers så få fyret en bootchip i din PS2. Det har jeg i min og den æder
sku alt jeg propper i den

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 03-10-04 21:46

"Dopedog" <dopedogSLETDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om du også kan afspille spil fra Japan og USA med DVD REGION
> MEN ellers så få fyret en bootchip i din PS2. Det har jeg i min og den
æder
> sku alt jeg propper i den

Kan sådan en købes nemt, i butik eller over nettet?

Fra : Gerner

Dato : 04-10-04 09:23

On Sun, 3 Oct 2004 22:45:30 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Dopedog" <dopedogSLETDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

>æder
>
>Kan sådan en købes nemt, i butik eller over nettet?

Du fik besked på at du var OT, så over i konsolgruppen hvor dit spørgsmål hører
til. At nogen svarer dig her giver dig ikke ret til at fortsætte her.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : preben nielsen

Dato : 04-10-04 15:58

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Du fik besked på at du var OT, så over i konsolgruppen hvor dit
> spørgsmål hører
> til. At nogen svarer dig her giver dig ikke ret til at fortsætte
> her.

Afmagt er en grim ting, hva' Gerner.

PS. Jeg ser ingen besked, hvor den oprindelige poster er blevet
gjort opmærksom på at han er OT .........

> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Lige mine ord...... men du er her stadig :D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Gerner

Dato : 04-10-04 16:56

On Mon, 4 Oct 2004 16:58:27 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Afmagt er en grim ting, hva' Gerner.

Jeg har magten her over alle lortehovederne, dig incl.

>PS. Jeg ser ingen besked, hvor den oprindelige poster er blevet
>gjort opmærksom på at han er OT .........

Men du får nok bedre råd hvis du spørger i en af konsolgrupperne. F.eks.
den der hedder noget med bootchip.

Men du kan måske kun forstå henvisninger der er afleveret med en vognstang ?

>Lige mine ord...... men du er her stadig :D

Det er meget barnlige personer der kommenterer sigs.
Og du er bare en baby. Så jeg har endnu engang ret.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 04-10-04 20:18

"Gerner" skrev i en meddelelse
> Jeg har magten her over alle lortehovederne, dig incl.

Ikke mig! Så jeg vil lige sige... KONSOL! SALG/KØB! osv. Bare for at
provokere ;) Håber du kan tage lidt spas Gerner...

Mvh
Simon

>fuku wa uchi, oni wa soto

PS: Ja, lige mine ord? Nemlig ja...

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 05-10-04 18:50

"Simon Skarum-Kristoffersen" skrev i en meddelelse >
> Ikke mig! Så jeg vil lige sige... KONSOL! SALG/KØB! osv. Bare for at
> provokere ;) Håber du kan tage lidt spas Gerner...

(dette indlæg skal læses i en langsom, monotom og højtidelig tone...)

Kære venner... I dag er det (åbenbart) sket... Vores alles elskede Gerner er
død :'(. Gerner har ikke svaret på mit indlæg eller svinet mig
overhovedet... Derfor formoder jeg at den kære Gerner, som har besvaret vore
indlæg er afgået ved døden (muligvis spiller han bare sims2 :D). Håber du
kan tage lidt mere gass Gerner. Men vid dette. Jeg ser altid frem til dine
indlæg. Måske ikke af den grund du ønsker :)

Mvh
Simon

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-10-04 00:59

Gerner wrote:

> Men du får nok bedre råd hvis du spørger i en af konsolgrupperne.
> F.eks.
> den der hedder noget med bootchip.

Er du klar over at det er første gang du citerer mig uden at svine mig
til?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-10-04 23:54

> [...]
hører
> til. At nogen svarer dig her giver dig ikke ret til at fortsætte her.

Ja ja, what ever...

Var tingesten til at købe billigt eller hvad?

Fra : Gerner

Dato : 08-10-04 10:17

On Fri, 8 Oct 2004 00:53:57 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>hører
>
>Ja ja, what ever...

Hej lortehoved, skrid over i den rigtige gruppe !!!

Der er en årsag til at der er forskellige grupper til forskellige emner.
Det du gør er at pisse på ALLE der har gjort sig den anstrengelse at få
dk.herakiet til at fungere. DU ødelægger dk.herakiet med det pis du laver.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-10-04 13:36

Gerner wrote:

> [...]
> Det du gør er at pisse på ALLE der har gjort sig den anstrengelse at
> få dk.herakiet til at fungere. DU ødelægger dk.herakiet med det pis

Styr dig nu Gerner, nu går du faneme over gevind.

Der er ikke nogen der 'ødelægger .dk hierakiet' eller 'pisser på nogen'
ved at poste et OT indlæg.

Hvis du virkelig selv tror på det, så kan jeg godt forstå du altid
flipper ud på den måde.

Du forsvarer dk.spil.computer med en sådan ildhu at man skulle tro du
var den sidste der postede on-topic indlæg. Prøv at se dig omkring, der
er vist ingen fare for at det ender i total anarki foreløbigt. Din
reaktion på OT-indlæg er totalt ude af proportion.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-10-04 17:46

Sune Salminen wrote:

> Styr dig nu Gerner, nu går du faneme over gevind.

Jeg er ikke meget for at sige det men.... det synes jeg nu egentlig ikke
Gerner gør (lige her og nu, i denne situation)

> Der er ikke nogen der 'ødelægger .dk hierakiet' eller 'pisser på nogen'
> ved at poste et OT indlæg.

Nææh.. ikke hvis det sker mod bedre vidende.

Men "Ja ja, what ever..." er vist ganske svært at opfatte som andet end
"knep dig selv, jeg poster hvad jeg vil, hvor jeg vil!"

/Robert
XFUT: dk.admin.netikette

Fra : Gerner

Dato : 08-10-04 20:52

On Fri, 8 Oct 2004 14:35:58 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>er vist ingen fare for at det ender i total anarki foreløbigt. Din
>reaktion på OT-indlæg er totalt ude af proportion.

Hvis du ikke har deltaget i en debat om en otd, så hold din kæft. Hvis du har,
er du en skidespræller der blot skal lave ballade.

Jeg har ikke i denne tråd skrevet noget som helst om at hans indlæg var OT, men
at han blev henvist til en konsolgruppe, hvilket han pisser på, hvilket er at
pisse på dem der foreslår og debattere gruppeoprettelser.
da du er en ballademager, så skal du ikke også pisse på dem der anstrenger sig
for at gøre dk.herakiet til noget der bare er en smule brugeligt.
Dine konstante mudderkastninger er en direkte årsag til at gruppen her og andre
steder ikke fungerer optimalt.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 09-10-04 12:54

> [...]
> for at gøre dk.herakiet til noget der bare er en smule brugeligt.
> Dine konstante mudderkastninger er en direkte årsag til at gruppen her og

Sjovt nok, ud af jer to, så er du den eneste der kommer med mudder.

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 09-10-04 13:14

On Sat, 9 Oct 2004 13:53:30 +0200, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>sig
>andre
>
>Sjovt nok, ud af jer to, så er du den eneste der kommer med mudder.

Tag solbrillerne af. Men du tør jo ikke kritisere andre end mig, så
deeeeeeeeeeeeet.
Tøsedreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 09-10-04 13:49

> Tag solbrillerne af. Men du tør jo ikke kritisere andre end mig, så
> deeeeeeeeeeeeet.
> Tøsedreng.

Jeg tror den eneste tøsedreng der er her er dig, Gerner.
Du gemmer dig bag skærmen og smider sig omkring med ukvemsord
vel vidende at der ikke sker dig noget.

Det er jeg helt sikkert på du ikke tør, IRL.

Om ikke andet så har du nu fået en åben invitation til at mødes
med mig inde i Århus når du har tid.

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 09-10-04 15:31

On Sat, 9 Oct 2004 14:49:06 +0200, "Kenneth Iversen"
> [...]

>Det er jeg helt sikkert på du ikke tør, IRL.
>
>Om ikke andet så har du nu fået en åben invitation til at mødes

Du er sgu stærk

at lugte til.
Men du er stadig en tøsedreng.
Hold da op hvor folk her skraldgriner over dig.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-10-04 22:12

> Hold da op hvor folk her skraldgriner over dig.

Jeg begynder at studse en smule over det her...er 'Gerner' en af Bo Warmings
alias'er?

Jeg mener spørgsmålet dybt seriøst...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 10-10-04 02:14

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg begynder at studse en smule over det her...er 'Gerner' en af Bo
Warmings
> alias'er?
>
> Jeg mener spørgsmålet dybt seriøst...

Det betvivler jeg meget. Warmings indlæg er langt mere intelligente.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 10-10-04 02:13

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> Men du er stadig en tøsedreng.

Du tør ikke? Det tænkte jeg nok.
Det gør folk som dig sjældent.

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 10-10-04 10:36

On Sun, 10 Oct 2004 03:13:27 +0200, "Kenneth Iversen"

Taler om sig selv.
Tøsedreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 10-10-04 11:08

> Taler om sig selv.
> Tøsedreng.

Din mor tabte dig vist en gang for meget da du var lille. heh
Det er sørgeligt at en mand i din alder kan være så barnlig.

FUT dk.snak.mudderkastning

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 10-10-04 15:12

On Sun, 10 Oct 2004 12:07:59 +0200, "Kenneth Iversen"
> [...]

>Din mor tabte dig vist en gang for meget da du var lille. heh
>Det er sørgeligt at en mand i din alder kan være så barnlig.

Hvis du holdt op med at snakke om dig selv, så ville du måske blive ældre, baby.

Du er stadig en tøsedreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 10-10-04 16:54

> Hvis du holdt op med at snakke om dig selv, så ville du måske blive ældre,
baby.

Du er sku for dum.

> Du er stadig en tøsedreng.

Hvad er grunden til at du er så latterlig? Du får aldrig fisse eller hvad?

Forøvrigt meget underholdende at du ikke kan overholde en FUT,
til det rette sted, når du selv er den første til at råbe OT når det sker
i denne gruppe.

Du er ikke andet end en bumsebefyldt puberteret åndspygmæ
af en troll som får udløsning af at irritere andre.

EOD

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 10-10-04 17:54

On Sun, 10 Oct 2004 17:53:31 +0200, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>baby.
>
>Du er sku for dum.

Næh, jeg har gennemskuet dig for mange år siden, du er ikke blevet ældre i dine
metoder eller dumsmarte bemærkninger, baby.

> [...]
>i denne gruppe.
>
>Du er ikke andet end en bumsebefyldt puberteret åndspygmæ
>af en troll som får udløsning af at irritere andre.

Snakker stadig om sig selv, tøsebabyen.
Du er dog for barnagtig til at irritere nogen som helst. Du er kun til grin.
Jo hurtigere du indser det, jo hurtigere får du et liv.
Selv om jeg ikke tror du kommer over børnehavestadiet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto