Warhammer 40K: Dawn of War
Fra : stu

Dato : 02-10-04 18:20

Ehh .. er der nogen der ved, om alle singleplayer banerne er færdige efter
den bande man dræber Sindri på? Jeg syntes slutningen lægger op til meget
mere, men syntes ikke jeg har kunnet finde noget sted at fortsætte campaign
evt. med en anden race.

Hvis det er slutningen, så er den sgu skuffende ... spillet bliver hurtigt
ensformigt og jeg havde egentligt set frem til noget spetakulært.

Iøvrigt kan jeg anbefale at spille på et højere niveau end Normal. Lige så
snart man får tag i spillet, så er banerne lidt for nemme ... lange, men
nemme!

Ellers et ganske glimrende spil!

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 04-10-04 02:50

"stu" <stu@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den bande man dræber Sindri på? Jeg syntes slutningen lægger op til meget
> mere, men syntes ikke jeg har kunnet finde noget sted at fortsætte

De lægger op til en expansion. Og ja.. den campaign er alt for kort. Man kan
kun spille Space Marines, da Relic ikke syntes det fungerer godt når man
skifter race i historien. Det er jeg egentligt ikke uening med dem i, men
det er stadig ikke en god undskyldning, da de sagtens må kunne finde på
andre historier til de andre racer.

Heldigvis er multiplayer så fremragende at spillet er alle pengene værd!

> [...]
> snart man får tag i spillet, så er banerne lidt for nemme ... lange, men

Det er kedeligt imod cpu, men hvis det skal være tager jeg en kamp imod en
harder (næst-højeste, så hut jeg visker). Det er pænt udfordrende.

> Ellers et ganske glimrende spil!

Ja! Det er klart det bedste RTS siden Starcraft imo.

Fra : Saint

Dato : 04-10-04 21:16

Hej

Jeg synes også at banerne var lidt for nemme på normal, men efter min mening
så holdt historien godt det meste af tiden. Jeg manglede bare lidt mere
omkring Isadors forræderi... Han skulle være så stærk men var egentlig kanon
svag.

Jeg kan dog allerede sige at jeg glæder mig til at udvidelsen udkommer
selvom der nok kommer til at gå lidt tid... gad vide hvilke nye
enheder/racer de kan komme med der?

En ting må jeg give det spil... det er mega cool i multiplayer når det
gælder PvP... der kommer bare de onde kampe ud af det. Lige for øjeblikket
har jeg ikke inet derhjemme så jeg kan ikke game lige for tiden, men skal
bare have fat i noget så jeg kan spille det igen.

Mvh
Saint

Fra : stu

Dato : 04-10-04 22:26

Absolut enig med jer begge. Udviddelsen ventes i spænding og multiplayer er
for fedt. Personligt syntes jeg ideen med control-points holder maximum. Vi
har lige siddet 4 personer og spillet på en bane, der kun havde et
control-point, hvilket var placeret inde midt på banen.
Det gav cirka 1½ times voldsom kamp under hvilket alle fik store svedpletter
under armene, en var ved at pisse i bukserne, og alle lå konstant flade af
grin. Det var simpelthen genialt ... (selv om det kan lyde ganske
uhygiejnisk!).

Jeg syntes stadig campaign er for let og kort, og det er vagt der ikke er
campaigns med Eldar, Orks, og Chaos Marines.

Historien holder, selv om den er lidt rodet ... jeg er også skuffet over
Isador. Kom til at plante en fuldt opgraderet Predator tank lidt for tæt på
ham og han var næsten væk før det gik op for mig det var ham.

Nå, men det er rart med et multiplayerspil der holder ... især oven på
Generals MP-flop!