afinstallere spil - når man vil installere~
Fra : KB

Dato : 02-10-04 17:38

Dette er ikke en spøg, men på to pcér, kommer der et vindue op der siger "er
du sikker på at du vil fjerne Sims2" - og det sker altså når jeg vil
installere det,- det er IKKE installeret før, og computerne er store nok -
både mhz og ram - det sker også med expansion pakken rush Hour til Sc4 ?????
Hvem ved hvad der er galt ???

KJB

Fra : Jens Jensen

Dato : 03-10-04 11:21

"KB" <karen-be@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installere det,- det er IKKE installeret før, og computerne er store nok -
> både mhz og ram - det sker også med expansion pakken rush Hour til Sc4

Har disse spil før været installeret på computerne? Måske der er noget snavs
i registreringsdatabasen?

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 18:46

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "er
> ?????
>
> Har disse spil før været installeret på computerne? Måske der er noget

Det har han jo allerede skrevet at de ikke har været

Jeg har også oplevet det en gang før... damn... jeg kan ikke huske hvad jeg
gjorde :(

Mit svar blev altså heller ikke brugbart...

Lars B

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-10-04 20:02

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in message news:41603af2$0$22688

> Mit svar blev altså heller ikke brugbart...

Jeg har for så vidt heller intet brugbart, men en anden spøjst ting med XP'eren.

Skraldespanden på skrive bordet var tom, sådan ikon-mæssigt set,
men havde alligevel muligheden for at tømme den?
Dét så hvad det var, det "sjove" var at hvis jeg valgte at tømme den,
spurgte den om jeg var sikker på at jeg ville slette Windows?
Det valgte jeg selvfølgelig ikke at gøre og efter en genstart var "problemet" væk?
Mystisk... Hvad kan man sige; Windows når det er bedst...

Mvh.

Brian Hansen

Fra : stu

Dato : 05-10-04 08:53

"KB" <karen-be@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> installere det,- det er IKKE installeret før, og computerne er store nok -
> både mhz og ram - det sker også med expansion pakken rush Hour til Sc4

Jeg har været udsat for det med et par spil også, - det ene klarede jeg ved
at Explore cd'en og finde setop.exe derpå og den anden kunne jeg vælge en
repair af spillet, hvilket resulterede i, at jeg næste gang kunne installere
spillet normalt fra menuen. (Ved ikke om repair har fået computeren til at
fatte, at der virkelig ikke var noget at repair eller installeret i
forvejen!).