Americas army!
Fra : Per

Dato : 02-10-04 12:48

Hey NG!

Hvorfor hører man ikke mere til spillet americas army (AAO) i denne gruppe!

Et af de allerbedste online spil og så er det tilmed gratis.

Det kræver meget træning og øvelse at blive god. Og man skal igennem en hvis
form for træning at blive godkendt til nogle af banerne. Det er et krigsspil
hvor man arbejder sammen i hold hvis man lyster.

Jeg kan kun anbefale spillet - gratis og sjovt.

www.americasarmy.com

Mvh. Per!

Fra : Thomas G

Dato : 02-10-04 22:35

> Hvorfor hører man ikke mere til spillet americas army (AAO) i denne
gruppe!

Undre også mig

> [...]
krigsspil
> hvor man arbejder sammen i hold hvis man lyster.

Har ikke nået at spille det så meget da jeg lige er gået igang med doom3 og
inden da spillede BF1942 ... har dog genemført noget af træningen ... tror
måske det afskrækker mange (man skal bruge meget tid for at blive uddannet
til medic, special forces og lign.). Glæder mig dog til at komme igang når
Doom 3 er slut (fuck det spil får det til at løbe koldt ned af rykke ind i
mellem).

> Jeg kan kun anbefale spillet - gratis og sjovt.

Enig (så er det også nemmere at få svar på sine spørgsmål her i gruppen).

Måske er en af grundene til at det ikke er så popupært at der tidligere var
en masse problemer med forskellige former for hardware. Mit ATI 9000 kunne
ikke spille spillet i mere end 5-10 minutter så var det "go nat Ole". Det
var dengang det fyldte 200 MB ... men nu (har fået et ATI 9600 Pro kort) har
jeg ingen problemer (om det er den nye version eller det nye grafikkort ved
jeg ikke ... nåede dog ikke så langt da jeg fik fingerne i doom3

hilsen Thomas G

Fra : niels larsen

Dato : 03-10-04 12:59

Det er da til dato det bedste onlinespil der findes, nu glæder jeg mig bare
til 2.2 kommer så vi kan blive fri for det f"""""""" devmode :-/ .
Kan kun sige prøv det. lidt brugbare link her
http://aaotracker.4players.de/portal.php?sid= : den til dato bedste
uofficielle aao side
http://www.goteamspeak.com/news.php : teamspeak tja det siger jo
sig selv