Komme ind command consolen i Doom3
Fra : Doobie

Dato : 01-10-04 18:05

Hvorfor kan jeg ikke komme ind i command consolen med ctrl+ alt+ ~ i
Doom3? Er der noget specielt man skal gøre?

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-10-04 18:21

Doobie wrote:
> Hvorfor kan jeg ikke komme ind i command consolen med ctrl+ alt+ ~ i
> Doom3? Er der noget specielt man skal gøre?

Nej, det burde virke. Har du prøvet med den anden ALT tast?
Bare for en sikkerheds skyld: ~ er tasten under Esc på et dansk
tastatur.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Doobie

Dato : 01-10-04 18:37

Det var det med ~ under Esc der var glippet. Tak for hjælpen

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-10-04 19:12

Doobie wrote:
> Det var det med ~ under Esc der var glippet. Tak for hjælpen

Velbekomme.

Forresten Gerner, så er det nu hvis du skal nå at hvine over at dette
indlæg er OT inden FPS gruppen bliver lukket.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-10-04 23:28

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Forresten Gerner, så er det nu hvis du skal nå at hvine over at dette
> indlæg er OT inden FPS gruppen bliver lukket.

Hehe jeg tror ikke han svarer dig Sune, han er nok blevet ansat som
pedaltramper i en vindmølle, han er så hidsig over nedlæggelsen af FPS
grupperne at han tramper som en anden Bjarne Riis på EPO og kan levere strøm
nok til hele Europa.

Mvh
Benjamin

---
1 GB mailbox.. Vil du have en Gmail konto så send mig en mail med navn og
mailadr.
laziterNO@THANKSgmail.com (fjern NOTHANKS)
6 invites tilbage.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 02-10-04 10:23

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> pedaltramper i en vindmølle, han er så hidsig over nedlæggelsen af FPS
> grupperne at han tramper som en anden Bjarne Riis på EPO og kan levere

ROFL

Fra : Gerner

Dato : 02-10-04 11:25

On Sat, 2 Oct 2004 00:28:29 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>---
>1 GB mailbox.. Vil du have en Gmail konto så send mig en mail med navn og

Jeg skrev jo at denne gruppe med GARANTI ville fortsætte med mudderkast.
Og dit lort vil også med GARANTI fortsætte, da du kun kan tænke med røven, og
med det store røvhul du er så kan der komme meget lort ud endnu.
Det er styregruppen vi kan takke for at al mudderkast vil forekomme i denne
gruppe, hvor der ellers var 2 andre spilgrupper der var fri for de røvhuller der
findes her, og som fortsætter mudderkast.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-10-04 11:49

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppe, hvor der ellers var 2 andre spilgrupper der var fri for de
røvhuller der
> findes her, og som fortsætter mudderkast.

Se nu der Gerner, det er jo DIG der smider rundt omkring dig med mudder, jeg
lavede blot sjov, men det fatter du jo intet af..
Du kalder bare folk for mærkelige ting, strøer om dig med bandeord og andre
"sjove" ord, man skulle faktisk tro at du lige havde læst en fremmedordbog
og fundet frem til ord du aldrig hørt om før.
Forskellen på os to, er at jeg joker mens du sviner..

Fortsat god ØF ØF dag til dig.

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-10-04 11:25

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> pedaltramper i en vindmølle, han er så hidsig over nedlæggelsen af FPS
> grupperne at han tramper som en anden Bjarne Riis på EPO og kan

bahaha

Man ser det jo for sig!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Gerner

Dato : 02-10-04 11:16

On Fri, 1 Oct 2004 20:11:51 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Velbekomme.
>
>Forresten Gerner, så er det nu hvis du skal nå at hvine over at dette
>indlæg er OT inden FPS gruppen bliver lukket.
>
>-Sune

Som jeg skrev: Mudderkasterne fortsætter sine anstrengelser for at gøre denne
gruppe til muddergruppen.
Bliv bare ved med at give mig ret.
Skrup ad helvede til din satan.

--