Foto
IBM760 5420
Teil 3020
hvad får man for 6.500 dask af digi. kamer~
Fra : MH

Dato : 15-05-01 20:57

Som så mange andre, adspørger jeg gruppen her til råds !

Jeg har 6.500 spir at skulle købe digital kamera for. Har kigget meget på
Sonys DSC-P50, men er ikke låst fast på det. Jeg sætter pris på
brugervenlighed, design og selvfølgelig MEST OG BEDST for pengene...
Hvad råder i mig til kære "experter" ??

MVH
MH

Fra : ha

Dato : 16-05-01 13:59

> [...]
> Sonys DSC-P50, men er ikke låst fast på det. Jeg sætter pris på
> brugervenlighed, design og selvfølgelig MEST OG BEDST for pengene...

Kender kun Olympus, men har været (og er) fantastisk tilfreds, først med et
Camedia C 860, og nu med et Camedia C 990. De er lige til at gå til
(idiotsikre, så selv jeg ku' hitte u' a' et'). Og så har jeg konstateret, at
de faktisk ikke er de store strømslugere hvis man undlader at køre for meget
med LDC-skærmen.

mvh
ha

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 16-05-01 14:11

"ha" <notme@dot.com> skrev i en meddelelse news:9dttj0$1vqo$1@news.cybercity.dk...
> [...]

Kig på www.edbpriser.dk

Eller køb det i tyskland jeg fik et Nikon Coolpix 990 for den pris dernede. Og det er et hamrende godt kamera.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Brian Østergård

Dato : 16-05-01 18:40

Hej

Jeg har haft mulighed for at låne omtalte Sony kamera i en weekend, og jeg
synes det er virkelig godt. Dog skal du regne med at købe en ekstra
memorystick, da den der er med er helt til grin.

Hilsen
Brian Ø
mantabrian@yahoo.dk

MH <mikaelh@stofanetREMOVETHIS.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XRfM6.271$Zv.69973@news101.telia.com...

Fra : Per L. Christensen

Dato : 16-05-01 22:53

Søren Skov ønskes stort tillykke som vinder af fotografisk.dk's 2 runde i
konkurrencen - Der er åbnet for tilmelding til runde 4....
Per L. Christensen
http://www.fotografisk.dk