Masseødelæggelsesvåben i Sims2?
Fra : JS

Dato : 30-09-04 22:06

Kan man lave disse i Sims 2?

Mvh
Johs

Fra : Gerner

Dato : 01-10-04 10:50

On Thu, 30 Sep 2004 23:06:28 +0200, "JS" <dsa.@asdf.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Kan man lave disse i Sims 2?

Det er der allerede.
Du kan udrydde masser af myrer/kakkelakker med dødelig spray.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-10-04 13:05

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Det er der allerede.
> Du kan udrydde masser af myrer/kakkelakker med dødelig spray.

Kan man også fjerne sim'er?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Gerner

Dato : 01-10-04 15:42

On Fri, 1 Oct 2004 14:05:12 +0200, "Boerge Rahbech Jensen" <asdasasdf@xyz.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Kan man også fjerne sim'er?

Jeps, de puttes ned i simmersækken, indtil der ikke er flere i nabolaget.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-10-04 16:08

> Jeps, de puttes ned i simmersækken, indtil der ikke er flere i nabolaget.

Det forsvinder de ikke ved. De ligger bare klar til næste gang, man har lyst
til at lege med samme nabolag. Det er lidt irriterende, hvis man har leget
med et nabolag, der følger med spillet, og derefter har lyst til at starte
forfra med den erfaring, man har fået. Det er ikke muligt, da "fejlene"
flytter med ned i simmersækken.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Gerner

Dato : 02-10-04 11:10

On Fri, 1 Oct 2004 17:07:33 +0200, "Boerge Rahbech Jensen" <asdasasdf@xyz.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>forfra med den erfaring, man har fået. Det er ikke muligt, da "fejlene"

Jeg tog fejl af simmersækken (findes i bodyshop) og familiekataloget.
De familier du flytter ud af nabolaget havner i nabolagets katalog og derfra kan
de slettes.Nydeligrup og særby kan slettes, ligesom dine egne nabolag.
Hvis du laver et eget nabolag så er der ingen familier i kataloget, så der må du
starte forfra, både med at lægge/bygge grunde i nabolaget og skabe egne
familier.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 02-10-04 21:37

> [...]
> forfra med den erfaring, man har fået. Det er ikke muligt, da "fejlene"

Du kan starte forfra med et nabolag, hvis du har lavet et back-up af
mapperne "N001" til "N003" og eventuelt "Tutorial"

De ligger i
C:\Documents and Settings\Ditnavn\Dokumenter\EA Games\The Sims
2\Neighborhoods

Mvh

Emil

Fra : Brizz

Dato : 02-10-04 22:21

> Kan man også fjerne sim'er?

Du skal bare have fat i Alkeida versionen

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....med nye billeder af bilen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 03-10-04 09:06

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Du skal bare have fat i Alkeida versionen

De muligheder, der er blevet oplyst om i denne tråd, er ellers effektive
nok. Der viste sig endda at være et masseødelæggelsesvåben i form af
muligheden for sletning af et nabolag.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Gerner

Dato : 03-10-04 11:14

On Sun, 3 Oct 2004 10:05:49 +0200, "Boerge Rahbech Jensen" <asdasasdf@xyz.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>De muligheder, der er blevet oplyst om i denne tråd, er ellers effektive
>nok. Der viste sig endda at være et masseødelæggelsesvåben i form af

Jeg kan ikke slette Veronaville, kan du ?
Jeg har flyttet alle huse og familier fra de 3 indbyggede nabolag.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 03-10-04 13:21

> Jeg kan ikke slette Veronaville, kan du ?

Ja, det gav ingen problemer. Jeg prøvede, da du nu spurgte. Indtil nu har
jeg kun leget med Særby.

Med venlig hilsen
Børge