Se mit pool house
Fra : Jens Jensen

Dato : 29-09-04 22:59

Jeg har lagt nogle billeder på alt.binaries.games.the-sims-2. Gruppen er
helt ny, og den er ikke proppet som andre binary-grupper er.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-09-04 23:31

Jens Jensen wrote:
> Jeg har lagt nogle billeder på alt.binaries.games.the-sims-2. Gruppen er
> helt ny, og den er ikke proppet som andre binary-grupper er.

Hm fedt.. har så ikke lige den gruppe.. :(

Mikael

Fra : Heidi

Dato : 30-09-04 06:18

Mikael Schøler wrote:
> Hm fedt.. har så ikke lige den gruppe.. :(

Det har jeg godt nok på Cybercity, men man kan ikke se attachments der
fylder mere end ca. 120 kb, hvilket jeg tidligere har snakket med deres
support om. Så jeg kan kun se det ene billede
Men det ser godt ud!

--
Heidi

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-09-04 08:25

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fylder mere end ca. 120 kb, hvilket jeg tidligere har snakket med deres
> support om. Så jeg kan kun se det ene billede

Og jeg har news.tele.dk. Det var første gang, jeg nogen sinde forsøgte at
uploade noget, der ikke var ren tekst, og jeg har åbenbart også en
begrænsning i upload, så jeg måtte uploade hvert billede for sig.

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-09-04 08:35

"Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hm fedt.. har så ikke lige den gruppe.. :(

Nu vil jeg ikke påstå, at jeg er en ekspert på usenet, så jeg kan tage fejl,
men det ser ud som om, at du bruger den samme newsserver som jeg gør. Du
bruger muligvis Netscape, og jeg ved ikke, hvordan den fungerer, men jeg
bruger Outlook Express, og jeg måtte nulstille (genindlæse) listen over
nyhedsgrupper før end den dukkede op. Jeg kunne f.eks. heller ikke se
dk.binaer som Gerner havde sendt noget i.

Fra : Peter T.

Dato : 30-09-04 09:07

Jens Jensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> fungerer, men jeg bruger Outlook Express, og jeg måtte nulstille
> (genindlæse) listen over nyhedsgrupper før end den dukkede op. Jeg
> kunne f.eks. heller ikke se dk.binaer som Gerner havde sendt noget i.

Der er forskellige restriktioner på de forskellige danske usenetservere
vedr. filstørrelse, hvad de filtrerer fra osv.. Men jeg mener, at OE kan
splitte store binære filer, så du stadig kan uploade større billeder.
Men et endnu bedre forslag; du er jo kunde hos TDC, så hvis din 10 MB
hjemmeside ikke allerede er aktiveret, så få den i gang og brug den til den
slags. Det gør jeg og på den måde slipper jeg for besværlig upload af
binært skrammel til usenet og folk slipper for at dekode og samle
indlæggene. :)

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-09-04 09:37

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Der er forskellige restriktioner på de forskellige danske usenetservere
> vedr. filstørrelse, hvad de filtrerer fra osv.. Men jeg mener, at OE kan
> splitte store binære filer, så du stadig kan uploade større billeder.

Det må jeg finde ud af, hvordan man gør.

Jeg er kunde hos TDC Erhverv

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-09-04 11:21

Peter T. wrote:

> [...]
> slags. Det gør jeg og på den måde slipper jeg for besværlig upload af
> binært skrammel til usenet og folk slipper for at dekode og samle

Smart ide.. Jeg er kunde hos TDC og har aldrig følt jeg havde brug for
hjemmesiden..

Mikael