Counterstrike 2
Fra : Jakob Værge

Dato : 28-09-04 11:38

er der nogen som ved om subject følger med til halflife 2?
Eller er det noget man skal købe separerat

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 28-09-04 12:31

On Tue, 28 Sep 2004 12:37:56 +0200, "Jakob Værge"
<Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote:

> er der nogen som ved om subject følger med til halflife 2?
> Eller er det noget man skal købe separerat

Counter-Strike 2 ligger, såfremt der overhovedet bliver et sådant,
laaaangt ude i fremtiden. Counter-Strike: Source, derimod, følger med
Half-Life 2.

Venligst
Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-09-04 14:40

> Counter-Strike 2 ligger, såfremt der overhovedet bliver et sådant,
> laaaangt ude i fremtiden. Counter-Strike: Source, derimod, følger med
> Half-Life 2.

jeg har aldrig interesseret mig for halflife 1 og slet ikke cs - men hl2 er
flot og jeg glæder mig til det - derfor - hvad er half life source og er det
noget jeg bør se frem til?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 28-09-04 15:03

On Tue, 28 Sep 2004 15:40:09 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> jeg har aldrig interesseret mig for halflife 1 og slet ikke cs - men hl2 er
> flot og jeg glæder mig til det - derfor - hvad er half life source og er det
> noget jeg bør se frem til?

Jeg nævnte ikke Half-Life: Source, men det kommer faktisk også. Det er
ganske enkelt Half-Life på den nye engine.

Det samme gælder Counter-Strike: Source. Samme gameplay og samme
baner, bare væsentligt flottere grafik. Det er dog ikke alle banerne,
der er blevet konverteret til CS:S endnu, men det kommer vel.

Venligst
Thomas

Fra : Sir. Zalza

Dato : 28-09-04 18:04

> Det samme gælder Counter-Strike: Source. Samme gameplay og samme
> baner, bare væsentligt flottere grafik.

Sandhed med modifikationer - men du har ret.

(fx er der putter noglet fra cs:cz ind i cs:s - så det er ikke 100% samme
gameplay)

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 28-09-04 18:52

"Sir. Zalza" skrev i en meddelelse...
> (fx er der putter noglet fra cs:cz ind i cs:s - så det er ikke 100% samme
> gameplay)

Som f.eks. ?

Mvh.
Simon

Fra : Sir. Zalza

Dato : 28-09-04 20:43

> Som f.eks. ?

- Man kan samle granater op - som afdøde personer har efterladt sig.
- Riot shield er væk

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-09-04 05:10

"Sir. Zalza" <nospam@2.me> wrote in message

> - Man kan samle granater op - som afdøde personer har efterladt sig.
> - Riot shield er væk

tjaa jeg sad nu og spillede CS:CZ på en FFA server her idag og der var da
riot shield, men det med granater er rigtig nok, mon ikke du har været på en
server hvor shield har været restricted? da man kan det med amxmod og amxmod
X.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Sir. Zalza

Dato : 29-09-04 13:45

> tjaa jeg sad nu og spillede CS:CZ på en FFA server her idag og der var da
> riot shield,

Det er cs:s jeg snakker om - der er ikke skjold.

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-09-04 15:36

> Det er cs:s jeg snakker om - der er ikke skjold.
ja men du sammenlignede CZ med CS:S at der var nogle features derfra der var
overført til CS:S så som intet shield og granater kunne samles op. Hvor jeg
så kommenterede at der er shield i CZ men at det er rigtig nok med
granaterne.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 29-09-04 10:57

On Tue, 28 Sep 2004 21:42:51 +0200, "Sir. Zalza" <nospam@2.me> wrote:

> - Man kan samle granater op - som afdøde personer har efterladt sig.

Ja, OK. Der er også andre ting, som f.eks. tønder, der kan skubbes
rundt (omend det fungerer enormt dårligt i øjeblikket). Men det
grundlæggende gameplay er det samme.

> - Riot shield er væk

Øh, væk? Der er ikke noget skjold i CS, så det er der heller ikke i
CS:S.

Venligst
Thomas

Fra : Sir. Zalza

Dato : 29-09-04 13:56

> Øh, væk? Der er ikke noget skjold i CS, så det er der heller ikke i
> CS:S.

Siden hvornår har de fjernet skjoldet fra Counter-Strike ?
http://yoo.dk/debat/skjold.jpg

Undskyld, jeg forstår ik hvad du mener... ?

Men uanset - så er det altså fjernet i CS:Source

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 29-09-04 20:11

On Wed, 29 Sep 2004 14:55:55 +0200, "Sir. Zalza" <nospam@2.me> wrote:

> Siden hvornår har de fjernet skjoldet fra Counter-Strike ?
> http://yoo.dk/debat/skjold.jpg
>
> Undskyld, jeg forstår ik hvad du mener... ?

Jeg vrøvler. Du har ret.

> Men uanset - så er det altså fjernet i CS:Source

Mjarh, ikke helt. Selve modellen til skjoldet er faktisk lavet. Hvor
vidt det så bliver slået til eller ej, vides ikke.

Venligst
Thomas

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 29-09-04 14:11

"Sir. Zalza" skrev i en meddelelse...

> - Man kan samle granater op - som afdøde personer har efterladt sig.

Har prøvet demoen og det virker godt med granaterne :)

> - Riot shield er væk

Har heller ikke kunne få skjold i demoen, men måske er det med i den fulde
version :(

http://makeashorterlink.com/?E17621769

I den her film kan man se nogen bruge det: (jeg er ked af at der er en
reklame før man kommer ind på selve siden...Men sådan er livet)

Jeg håber virkelig de har smidt skjoldet ad helvede til når den fulde
version kommer. Personligt synes jeg det var det værste ved 1.6
opdateringen.

Mvh.
Simon

Fra : Sir. Zalza

Dato : 29-09-04 18:10

> Har heller ikke kunne få skjold i demoen, men måske er det med i den fulde
> version :(

Det er betaen du mener.
Det er også officielt at skjoldet er væk i cs:s - men jeg har også set
'nogen' bruge det i cs:s ... må være noget hacked de har haft gang i.

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Sir. Zalza

Dato : 28-09-04 13:41

Counter-Strike 2 - er der ikke noget der hedder

Det Counter-Strike der spilles via HL2 hedder ''Counter-Strike: Source''
(cs:s)

cs:s følger sikkert med HL2 - men kan sikkert købes som standalone uden HL2
og HL2 kan sikkert også købes uden cs:s

vent og se :)

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Gerner

Dato : 28-09-04 14:55

wrote in dk.spil.computer:

>er der nogen som ved om subject følger med til halflife 2?
>Eller er det noget man skal købe separerat

Hvornår er de 2 spil holdt op med at være FPS ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 28-09-04 17:10

"Gerner" skrev i en meddelelse ...
> Hvornår er de 2 spil holdt op med at være FPS ?

Det er de ikke, men slap nu af. Det er ikke jordens undergang at folk kommer
til at skrive i den forkerte gruppe...

Du kunne ikke lige skrive at han var i den forkerte gruppe? Skriv det i
stedet for at bruge sarkasme... Man kan da også køre i bil i half-life2 :)
Så det er da ikke kun et FPS-spil, men en blandning af nogle forskellige
genre... Hvis man nu ikke ser helt sort/hvidt på det.

Mvh.
Simon

Fra : Sir. Zalza

Dato : 29-09-04 13:54

Ny info:

The full version of CS:Source will be available to Steam purchasers next
week!

From Gabe Newell:
The Half-Life 2 offers have been finalized. Details are pasted below. The
Steam offers will be available for purchase next week. Those who purchase
via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source
immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made
available to purchasers upon their release.

Kilde: http://www.hlfallout.net/

--
//Z
www.Yoo.dk