[sims2] Dum barnepige
Fra : Jens Jensen

Dato : 27-09-04 12:37

Hun kan ikke rigtig finde ud af at læse barnet behov godt nok. Selvom barnet
er ved at besvime af træthed, så vil hun altså sætte ham i stolen og give
ham mad, selvom han overhovedet ikke er sulten. Flere gange har hun også sat
ild til komfuret.

Fra : Superdrive

Dato : 28-09-04 15:41

Kan det ikk være noget med kvalifiaktioner for den enkelte barne pige,, hun
bliver vel bedre efterhånden som spillet skrider frem

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-09-04 09:23

"Superdrive" <Nielsen_daniel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det ikk være noget med kvalifiaktioner for den enkelte barne pige,,
hun
> bliver vel bedre efterhånden som spillet skrider frem

Måske, det skulle ikke undre mig. Jeg så nogle skærmbilleder fra andre
spillere, og der var én, der havde flere barnepiger, og de så alle sammen
ens ud.