job tilbydes i spillebutik
Fra : hnzvincent

Dato : 24-09-04 21:35

JEg ved godt at det er den falske gruppe men ellers er det svært at ramme
jer.

Jeg søger medarbejdere til deltidsjob i GAME i kbh. Så kan du med garanti få
din spillelyst styret
Europas førende spillekæde - alt i konsol og pc spil.
www.game.net

kontakt mig på denne email hvis du er interesseret

og undskyld forstyrrelsen

vh
Henning
GAME STORES GROUP

Fra : Erik

Dato : 24-09-04 22:07

"hnzvincent" plaprede:
> vh
> Henning
> GAME STORES GROUP

Pis af, spammer.

--
Erik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-09-04 22:56

hnzvincent wrote:

> Henning
> GAME STORES GROUP

*PLOONK*

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 25-09-04 18:16

On 24 Sep 2004 21:55:47 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> *PLOONK*

Hvorfor mener du, det er interessant for os andre at vide, at du
PLONK'er ham?

Venligst
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-04 18:35

Thomas Finnerup wrote:

> Hvorfor mener du, det er interessant for os andre at vide, at du

Der er de kvikke og der er dig... Sørgeligt, men sandt...

Auf nemer wiedersehen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 26-09-04 11:00

On 25 Sep 2004 17:35:27 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> Der er de kvikke og der er dig... Sørgeligt, men sandt...

Du svarede ikke på mit spørgsmål.

Venligst
Thomas

Fra : preben nielsen

Dato : 25-09-04 08:44

"hnzvincent" <hnzvincent@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> JEg ved godt at det er den falske gruppe men ellers er det svært
at ramme
> jer.

Idiot. Du er vist det man kalder bevidst inkompetent.

> [...]
> Europas førende spillekæde - alt i konsol og pc spil.
> www.game.net
>
> kontakt mig på denne email hvis du er interesseret

Nej, jeg er ikke interesseret, men jeg har svaret til dine
foresatte via websiden.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 25-09-04 11:02

'Slap dog af mand!!! Det er sku en kanon tilbud, at tilbyde job, til alle
de
Fucking-sociale-tabere-der-bare-sidder-hjemme-arbejdsløse-og-glor-på-compute
rskærmen...

Det er da fedt at een herfra får sig et job!!!

Jeg synes det er cool, ja jobbet også indebærer computer-spil!

Gi ham "Henning" lige en chance ik
GAME STORES GROUP

Dennis

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-04 15:16

<Aragorn24@webspeed.dk> wrote:

> Det er da fedt at een herfra får sig et job!!!

Det er _dybt_ off-topic.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 25-09-04 21:17

> Det er _dybt_ off-topic.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulse.

Ja, ligesom dit "PLONK"!

Mvh.

Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-04 21:49

Mads Jakobsen wrote:

> Ja, ligesom dit "PLONK"!

Og ét til...

*PLOONK*

At fortsætte en off-topic tråd i lange baner gør den ikke on-topic. At
demontrere overfor skribenter at deres off-topic-skriverier er uønskede
er on-topic uanset hvordan det gøres. Jeg fut'er tråden ud af gruppen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Gerner

Dato : 25-09-04 18:19

On Sat, 25 Sep 2004 12:02:21 +0200, <Aragorn24@webspeed.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>rskærmen...
>
>Det er da fedt at een herfra får sig et job!!!
>
>Jeg synes det er cool, ja jobbet også indebærer computer-spil!

Hej Henning.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Snuden

Dato : 25-09-04 23:52

On Fri, 24 Sep 2004 22:35:12 +0200, "hnzvincent"
<hnzvincent@hotmail.com> wrote:

<snip>

Al den skælden hinanden ud.. man kunne jo have nøjedes med at henvise
til dk.opslag.stillinger, som er den rigtige gruppe til Hennings
indlæg.

FUT: dk.admin.netikette
--
Snuden