The Sims 2 - texture problem
Fra : Frost

Dato : 24-09-04 19:43

Efter at have brugt en time eller to på at bygge det ideelle hus (til den
ideelle pris) blev jeg ramt af en stor skuffelse: Når huset ses fra
Neighbourhood skærmen er der kun et kulsort tag uden hus nedenunder. Der er
lidt trist at se på, når nu der er masser af forudbyggede, flotte huse rundt
omkring. Når der faktisk skal spilles i det, så ser det fint ud med alle de
rette textures.
Til gengæld virker det her som om der mangler visse ikoner - f.eks. mangler
portrættet af min ene beboer i den lille firkant ude til venstre (hvor man
vælger hvilken person man vil kontrollere). Ikonet for toilettet mangler
f.eks. også hvis jeg giver en ordre til at benytte det - der er blot en
lille, blå firkant uden indhold i køen i toppen af skærmen.
Er der nogen andre der har haft dette problem? Jeg har brugt en no-cd patch,
men problemerne var der selv før jeg installerede den...

--
Frost

Fra : Martin Møller

Dato : 25-09-04 01:19

"Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
patch,
> men problemerne var der selv før jeg installerede den...

Jeg er selv begyndt at få nogle store grå trekanter omkring mine sims. De
forsvinder når jeg zoomer ind og ud, men der går ikke langt tid før de
kommer igen. Det er ikke noget der er sket før. Jeg har spillet det hver dag
siden det kom på gaden, men i dag begynder grafikproblemerne at melde sig.

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.