Et sjovt lille online rpg-spil (gratis)
Fra : Thomas Olausen

Dato : 22-09-04 18:32

Jeg kan varmt anbefale PhantasyRPG til alle jer der, ligesom mig selv,
elsker at smide et par timer ud af vinduet i ny og næ med at spille lidt
online rollespil. Det er gratis, lidt simpelt men meget sjovt og rimeligt
socialt (JA, det er et MMoRPG - Massive Multiplayer online Role Playing
Game).

Brug det her link, så får jeg et fame-point:

http://phantasyrpg.com/main.php?view=12013

Vi ses i Cajar!

Puk

--

---

"Mere indviklet er livet ikke, end at
venner fortrinsvis erhverves ved venlighed,
fjender ved fjendtlighed."

Mikael Rode

Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 24-09-04 22:05

det virker jo ikke

Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 25-09-04 13:06

jo det virker skam, serveren var bare nede...

min figur (giver fame at trykke på linket)
http://phantasyrpg.com/main.php?view=12521

Venligst

Mig