Savner en hund, jeg kan lufte...
Fra : cogco

Dato : 21-09-04 16:50

Er det muligt at få et husdyr, man også skal tage sig af (udover babyen)

Claus
- Der elsker at gå lange ture i skoven og læse en god bog...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-09-04 17:50

Hej

> Er det muligt at få et husdyr, man også skal tage sig af (udover babyen)

Prøv dk.fritid.dyr. Her snakker vi om spil.

Mvh Poul

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-09-04 18:07

Poul Johannsen wrote:
> Hej

> Prøv dk.fritid.dyr. Her snakker vi om spil.

Mon ikke det drejer sig om sims?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik

Dato : 21-09-04 18:38

DOH!
mon ikke manden snakker om the sims 2?
eftersom han har skrevet flere tråde??
mvh
Henrik

Fra : Peter T.

Dato : 22-09-04 09:33

Henrik leverede følgende historie fra de varme lande:

> DOH!
> mon ikke manden snakker om the sims 2?

Perfekt! Nu er usenet blevet til en gætteleg!

> eftersom han har skrevet flere tråde??

Nej!

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : JH

Dato : 22-09-04 08:16

cogco wrote:
> Er det muligt at få et husdyr, man også skal tage sig af (udover babyen)

Det kommer sikkert i en af de mange kommende expansions

JH

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-09-04 08:19

> Det kommer sikkert i en af de mange kommende expansions

Jeps, savner nogle katte

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 08:27

On Wed, 22 Sep 2004 09:19:06 +0200, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk> wrote:

>Jeps, savner nogle katte

Katte er kun for folk der ikke kan få børn........

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-09-04 08:33

> Katte er kun for folk der ikke kan få børn........

Hehe. I det virkelige liv har jeg to katte (på 2½ år). Lige nu er min
kæreste gravid, så mine katte er mine "børn" i ca ½ år endnu. Så bliver de
reduceret til katte. Så du har nok nogenlunde ret

Emil

Fra : iddqd

Dato : 23-09-04 11:35

Emil Jensen [2100] wrote:

> Hehe. I det virkelige liv har jeg to katte (på 2½ år). Lige nu er min
> kæreste gravid, så mine katte er mine "børn" i ca ½ år endnu. Så bliver de
> reduceret til katte. Så du har nok nogenlunde ret

Hmm, er der ikke noget med at gravide bør undgå katte?

Mvh

Bruno

PS. Svar ikke, det er totalt OT her

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-09-04 13:55

iddqd wrote:

> Hmm, er der ikke noget med at gravide bør undgå katte?
>
> Mvh
>
> Bruno
>

> PS. Svar ikke, det er totalt OT her

Pyha, tak for advarslen, jeg skulle lige til at svare!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 23-09-04 12:21

Emil Jensen [2100] wrote:
> Hehe. I det virkelige liv har jeg to katte (på 2½ år). Lige nu er min
> kæreste gravid..

Du er sikker på at det ikke er postbudet der har været på spil?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-09-04 08:24

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Det kommer sikkert i en af de mange kommende expansions

Var der ikke det i 1'eren? Har ikke spillet den så meget. Jeg er også spændt
på at se, hvad der kommer af udvidelser til spillet.

Fra : Brizz

Dato : 22-09-04 10:43

> Er det muligt at få et husdyr, man også skal tage sig af (udover babyen)

Prøv en hundekennel

> Claus
> - Der elsker at gå lange ture i skoven og læse en god bog...

Det er da også veldig hyggeligt når vejret er godt

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : SB

Dato : 25-09-04 15:26

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Prøv en hundekennel

Risikere du ikke at gå ind i træerne så?

Søren