Stort map i locomotion
Fra : Casper Bang

Dato : 21-09-04 15:55

Hej,

Jeg synes locomotion er et meget sjovt spil; minder meget om det gode gamle
transport tycoon... kan dårligt se hvad der egentligt er ændret!?
Jeg synes bare at mapsene er alt for små! Man løber tør for ruter at opbygge
før år 1980.

Kender i nogle links til MEGA maps man kan bygge på i årevis, samtidig med
at computeren også kan være der lidt?

Noget andet jeg tænkte på, kan man VINDE over computeren i det?
Kan man på nogen måde få dem til at go konkurs, så alle deres skinner
forsvinder?

På forhånd tak :)
~Casper

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 21-09-04 19:36

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in
message news:415040cf$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>

> Noget andet jeg tænkte på, kan man VINDE over computeren i det?
> Kan man på nogen måde få dem til at go konkurs, så alle deres skinner

Også noget jeg meget gerne ville vide. Er dog ik nået så langt frem endnu,
men umiddelbart ser kortet ik specielt stort ud. Ville meget gerne have et
mindst 4 gange så stort kort, så hvis du du finder noget så sig endelig til.
--
MVH
Hans K. Pedersen

Fra : H.P

Dato : 23-09-04 14:33

Er kortene ikke store nok. !!
Okay , måske. !
Det var dog ikke lige det som jeg hæftede mig mest ved i spillet , men mere
hvorfor kortene i stort omfang er meget ujævnt. !
Fordybninger og højdedrag over det hele. !!
Er det ikke lidt "flad" at man skal rundt med bulldozeren først før man kan
anlægge en vej f.eks. !!
For mange forhindringer , men måsk en eller anden kan levere et fif så
landskabet som udgangspunkt er mere fladt i det.......

H.P.........

Fra : Frost

Dato : 22-09-04 01:37

> [...]
>

> Noget andet jeg tænkte på, kan man VINDE over computeren i det?
> Kan man på nogen måde få dem til at go konkurs, så alle deres skinner

Tjah, i det originale Transport Tycoon Deluxe kunne man i hvert fald opkøbe
konkurrenterne så man overtog deres ruter og køretøjer/fly. Kan det tænkes
at det samme er muligt i Locomotion et eller andet sted?

Fra : Casper Bang

Dato : 22-09-04 14:20

> [...]
> konkurrenterne så man overtog deres ruter og køretøjer/fly. Kan det tænkes
> at det samme er muligt i Locomotion et eller andet sted?

Har tjekket lidt på nettet (tt-forums.net) og dér nævnes det at det ikke er
muligt at opkøbe andre spillere :(