Headset
Fra : Talismann

Dato : 21-09-04 11:02

Hej

Jeg spiller Joint operation over nettet og vil gerne benytte mig af headset.
Nogen der kan fortælle hvordan dette kan lade sig gøre.......

På forhånd tak.

Jan

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-09-04 11:26

Talismann wrote:
> Jeg spiller Joint operation over nettet og vil gerne benytte mig af
> headset. Nogen der kan fortælle hvordan dette kan lade sig gøre.......

Hvis du finder ud af noget andetsteds, må du *meget* gerne lige melde
tilbage her

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-09-04 11:47

"Talismann" <Breve_til_mig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg spiller Joint operation over nettet og vil gerne benytte mig af
headset.
> Nogen der kan fortælle hvordan dette kan lade sig gøre.......

GameSpy har lavet et program der hedder Roger Wilco, det kan bruges til den
slags:
http://www.rogerwilco.com/

Mvh
Benjamin

Fra : [NH]7H

Dato : 21-09-04 12:44

Hej

Der er flere muligheder, men når vi spiller Ghost Recon så bruger vi
TeamSpeak. Det fungere sku ok fint. Man logger på serveren, som alle kan
være (det er bare IP adressen).

Derefter kan man konfigurere den til bl.a. Push to Talk, dvs man skal
trykke Caps Lock ned før du siger noget.

Vi er 2 fra USA, 1 fra Australien, 2 fra Holland og 4 fra DK, og der er
aldrig forsinkelse på.

http://www.goteamspeak.com/news.php

Venligst

[NH]7H
http://www.nighthawks.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-04 10:14

> [...]
> headset.
> Nogen der kan fortælle hvordan dette kan lade sig gøre.......

Jeg bruger altid Skype, når jeg spiller online med en kammerat.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Carsten

Dato : 22-09-04 10:53

Hvis det er snakke med andre spillere så er TeamSpeak et udmærket program.
I skal dog være tilsluttet den samme Team Speak server for at snakke sammen.
Og I skal alle have TeamSpeak indstalleret/kørende.

Der findes også andre Voice programmer som TeamSpeak, nemlig Ventrilo,
GameVoice og andre.

Mvh
Carsten