The Sims 2: Det spøger
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-09-04 15:14

En af mine Simmere døde. Han var desværre kommet meget langt ned i sult og
energi - mest i sult. Jeg tænkte, at jeg måtte hellere sætte ham til at lave
noget mad, inden han dør af sult, og så sende ham i seng straks efter. Nåh,
men han faldt i søvn med mad i ovnen, og det satte ild til hytten, og jeg
kunne ikke flytte ham fra ilden. Det endte med en urne på gulvet, og en
nedbrændt ovn og nogle køkkenskabe. Jeg lavede en ny Sim, og lod ham flytte
ind i huset, feje asken op og begrave urnen i haven. Om natten kommer den
tidligere ejer svævende igennem huset.

Hvis man er rigtig grov, så kan man bruge nogle Simmere på at møblere et
fedt hus, og så "slå dem ihjel". Møblerne bliver i huset, og den sidste
indflytter behøver ikke at bruge penge på det.

Er der nogen der ved, om spøgelserne har en negativ effekt af en art, eller
om man kan slippe af med dem? Hvad med dem der dør af alderdom, vil de også
spøge?

Fra : Koeffe

Dato : 20-09-04 15:36

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men han faldt i søvn med mad i ovnen, og det satte ild til hytten, og jeg
> kunne ikke flytte ham fra ilden. Det endte med en urne på gulvet, og en

ROFLMAO!!

--
Koeffe

Fra : Peter T.

Dato : 20-09-04 16:18

Jens Jensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> En af mine Simmere døde.
[snip for grineren historie]

Det spil må jeg eje! :D

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Nicolai

Dato : 20-09-04 18:50

> Det spil må jeg eje! :D

God plan!

Fra : Heinrich

Dato : 20-09-04 19:53

x-no-archive: yes

Nicolai wrote:

> God plan!

Jeg synes nu, at spillet lyder lidt for sygt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 21:20

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> x-no-archive: yes

> Jeg synes nu, at spillet lyder lidt for sygt.

Uddyb - hvorfor synes du det?

Det er, så vidt jeg kan høre, bare endnu en "livs-simulation", af typen som
startede med "My little computer people" på C64

Lars B

Fra : Jesper

Dato : 20-09-04 21:53

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse

> Uddyb - hvorfor synes du det?
>
> Det er, så vidt jeg kan høre, bare endnu en "livs-simulation", af typen
som
> startede med "My little computer people" på C64

Det var da også et fantastisk spil

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 22:01

"Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse

> som
> >

> Det var da også et fantastisk spil

Fuldstændigt... det var meget simpelt i forhold til Sims, men alligevel
kunne man bruge timer på at se den lille fyr trisse rundt og passe sig selv,
tage bad, danse, spise, tale telefon, passe hund (eller var det en kat?!)...
tidsfordriv, men sjovt!

Lars B

Fra : Morten Larsen

Dato : 21-09-04 13:19

> [...]
som
> startede med "My little computer people" på C64

Jeg undrer mig også lidt over at nogle gider spille det for hvad er målet i
spillet(her mener jeg ikke at få underholdning, som vel er målet med alle
spil; på den ene eller anden måde og om det lykkes eller ej). Men skal man
blive en bestemt alder, antal penge eller er det kun 'underholdningen' i sig
selv at de går rundt osv. der er sjov eller hvad?. Men som med alt andet er
det smag og behag.

Mvh Morten

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-09-04 21:18

Heinrich wrote:
> x-no-archive: yes

> Jeg synes nu, at spillet lyder lidt for sygt.

Det siger mere om dig end om spillet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : René Lønstrup

Dato : 20-09-04 17:48

Jens Jensen wrote:
> Er der nogen der ved, om spøgelserne har en negativ effekt af en art,
> eller om man kan slippe af med dem?

Urnerne kan sælges hvorved man slipper for spøgeriet fra dem deri (sælges
ligesom alt andet inventar). Om gravstenene også kan det ved jeg ikke...

> Hvad med dem der dør af alderdom, vil de også spøge?

Er ikke nået så vidt endnu, så det kan jeg ikke sige

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-09-04 10:29

"René Lønstrup" <rel@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse
> Urnerne kan sælges hvorved man slipper for spøgeriet fra dem deri (sælges
> ligesom alt andet inventar). Om gravstenene også kan det ved jeg ikke...

Det tænkte jeg ikke på.

> Er ikke nået så vidt endnu, så det kan jeg ikke sige

En af mine er en gammel gut, der hoster lidt, så måske når jeg snart dertil.

Fra : Sir. Zalza

Dato : 20-09-04 20:01

Minder mig om - gad vide om man kan slukke en brand med tis ?
http://yoo.dk/sims/001.jpg

Mere ild
http://yoo.dk/sims/

--