ADSL probs ?
Fra : Ronni

Dato : 15-05-01 19:43

Hej NG

Jeg har været så heldig at få installeret ADSL i går efter enorm
laaaaaaaaaaaang ventetid!
Det var også meget fint, det virkede og jeg havde 55 kb/s ned og jeg var jo
mega
glad i forhold til mit gamle 33.6 modem.
Jeg slukkede for det i går, og tænder i dag - venter... ingen forbindelse ?
hmmm....
Hvad har jeg prøvet :
- pillet alle stik ud og sat dem i igen
- slukket for ALT og resat router
- installeret hele molevitten igen på comp. og sat det hele op fra bunden
Modemet registere at der er ADSL, routeren registrere at der er koblet
et modem til, og routeren registrere også at computeren er sat til og
routeren kan acceses fra computeren. Ergo er der forbindelse hele vejen
igennem, men der kommer bare ingen ting igennem, uanset hvad jeg prøver.

Tele Danmark er MEGET svære at komme i kontakt med ?
Er der nogle der ved om de fucker for vildt op i deres centraler
eller om der er noget jeg har glemt eller som jeg kan prøve ?

Med venlig hilsen
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 16-05-01 15:48

Har du online reg dig med et nyt adgangskode, for ellers skal du i Explorer
skrive i adressefeltet 192.168.1.1 og huske at skrive den nye kode på
siden.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen

Henrik