knæk og bræk - til alle bukke jæger
Fra : Jan Hurup

Dato : 15-05-01 18:29

Hej

Knæk og bræk til alle bukke jæger ønskes fra en førstegangs jæger på
Langeland.

Mange Venlige hilsner fra
Jan Hurup

Jan@koien.dk
www.koien.dk

Fra : Erik Munck

Dato : 15-05-01 20:08

Det samme til dig. Jeg har lige talt patronerne, så det skulle være på plads
det hele.

Muncken

Fra : Torben Riber Jensen

Dato : 15-05-01 20:09

Også herfra. Er også selv førstegangs riffeljæger.

Mvh
Torben Riber Jensen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 15-05-01 20:44

Knæk og bræk til jer alle, fra en der ikke nåede at komme til riffelprøve.
Jan Hurup <jan@island-kite-team.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9drp11$2qjv$1@news.cybercity.dk...