David Gilmour in Concert...et par klips
Fra : Per Madsen

Dato : 30-10-04 11:07

http://www.pinkfloyd.co.uk/dg/

Tænkte det måske ville interessere nogen...

....helhedsindtrykket ødelægges lidt af, at Bob Geldorf render rundt med
et krøllet stykke papir med teksterne på...

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-10-04 11:20

Per Madsen wrote:
> http://www.pinkfloyd.co.uk/dg/
>
> Tænkte det måske ville interessere nogen...
>
> ...helhedsindtrykket ødelægges lidt af, at Bob Geldorf render rundt med
> et krøllet stykke papir med teksterne på...

Det er jo en gammel dvd, mindst 1 år gammel. Den er glimrende, jeg har
den selv.

/David

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 30-10-04 12:46

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Det er jo en gammel dvd, mindst 1 år gammel. Den er glimrende, jeg har
> den selv.
>
> /David

He he ... gode minder - jeg var selv til koncerten den er taget fra
Har også DVD'en, som viser en ret afdæmpet DG som spiller usandsynlig
godt som sædvanlig, men stemmen svigter af og til. Han er ikke helt ung
mere, desværre. Håber dog snart at få muligheden for at se ham igen

mvh
Anna

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-10-04 02:42

Per Madsen skrev :
> http://www.pinkfloyd.co.uk/dg/
>
> Tænkte det måske ville interessere nogen...
>
> ...helhedsindtrykket ødelægges lidt af, at Bob Geldorf render rundt med
> et krøllet stykke papir med teksterne på...

DVD'en sælges for 100,- i fx TP Musikmarked. Og det er den da værd!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : F.B.

Dato : 31-10-04 12:27

Michael Lund Sørensen wrote:
> DVD'en sælges for 100,- i fx TP Musikmarked. Og det er den da
> værd!

Yep... og når den afspilles i 5.1 (dolby digital) er man tæt på
det sublime!
Altså med *rigtige* HiFi-højtalere

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-10-04 12:36

F.B. wrote:

> Yep... og når den afspilles i 5.1 (dolby digital) er man tæt på det
> sublime!
> Altså med *rigtige* HiFi-højtalere

Jeg foretrækker 24-bit LPCM stereolydsporet som også forefindes på
dvden. Væsentligt bedre end CD. Og væsentligt bedre end DD.

/David

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-10-04 13:59

David Rasmussen skrev :

> Jeg foretrækker 24-bit LPCM stereolydsporet som også forefindes på
> dvden. Væsentligt bedre end CD. Og væsentligt bedre end DD.

enig, men begge lyder godt.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-10-04 14:13

Michael Lund Sørensen wrote:

> enig, men begge lyder godt.

Helt sikkert.

/David

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-10-04 14:38

F.B. skrev:
> [...]
> Altså med *rigtige* HiFi-højtalere

Ja, jeg hørte Gilmour på min kammerats "Martin Logan Odyssey"
elektrosathøjttalere. Ikke allerværst.
:·)
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt