Alternativ til Allmusic.com
Fra : Per Madsen

Dato : 28-10-04 18:25

Synes den er blevet ulideligt langsom, så ville lige høre om der var
nogen, der kunne anbefale et godt alternativ, der er lige så omfattende
som AMG....Har ledt lidt på nettet, men synes ikke rigtig jeg finder
noget...

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Steen

Dato : 29-10-04 15:08

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) wrote in

> Synes den er blevet ulideligt langsom,

Enig!
Siden AMG 'opdaterede design og funktionalitet', har siden været meget lidt
besøgt fra denne pc - modsat før de øblerede om på alting.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Helen

Dato : 29-10-04 15:15

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt
> besøgt fra denne pc - modsat før de øblerede om på alting.

Har I prøvet ubl.com (Ultimate Band List)?

Den synes jeg er ok.

/astrid

Fra : Per Madsen

Dato : 29-10-04 17:06

Helen <nospam_I_mean_no@nooooospam.tv> wrote:

> ubl.com

Takker...den er bookmarked
--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : -V-

Dato : 31-10-04 16:47

Steen wrote:
> permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) wrote in

> Enig!
> Siden AMG 'opdaterede design og funktionalitet', har siden været
> meget lidt besøgt fra denne pc - modsat før de øblerede om på alting.

Ditto.

Men! Inden for de sidste par uger er den faktisk blevet gevaldigt meget
hurtigere, end lige efter ommøbleringen, måske fordi den ikke er så
velbesøgt mere?

-v-

Fra : Reaf

Dato : 30-10-04 03:39

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen, der kunne anbefale et godt alternativ, der er lige så omfattende
> som AMG....Har ledt lidt på nettet, men synes ikke rigtig jeg finder

Denne er også god...

http://wwwp.musicmatch.com

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-10-04 17:06

On Thu, 28 Oct 2004 19:25:19 +0200, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per
Madsen) wrote:

> [...]
>nogen, der kunne anbefale et godt alternativ, der er lige så omfattende
>som AMG....Har ledt lidt på nettet, men synes ikke rigtig jeg finder

Jeg bruger mp3.com engang imellem. De har også en del lidt mere
speciel musik.
--
Now Playing:
Deine Lakaien - Wunderbar