led zeppelin jam
Fra : simon leth jensen

Dato : 27-10-04 19:43

Hej med jer

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har været til koncert med led
zeppelin jam nu her og hvad jeg kan forvente. Sidst jeg hørte dem var da de
tournerede med dizzy mizz lizzy.
Og hvilke numre jeg kan forvente de spiller.
hilsen Tina

Fra : PSG

Dato : 28-10-04 15:01

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de tournerede med dizzy mizz lizzy.
> Og hvilke numre jeg kan forvente de spiller.

Jeg var til den koncert i Pumpehuset i januar 1994 som er på deres cd, og
til en anden koncert senere på året. De spillede mange af de samme som på
cd'en - og vistnok også Stairway to Heaven. Se tracklisten her:
http://www.rockdoc.dk/10040.html

Hav en god koncert....

- Patrick

Fra : PSG

Dato : 28-10-04 15:05

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer

Der ser ud som om Michael Friis ikke længere spiller bas i bandet Det er
en skam - han er et monster på scenen, og Peter Andersen på trommer er vist
også erstattet af en anden. Men de dobbelte trommerslagere har de heldigvis
behodlt - ligesom de rigtige LZ.

- Patrick

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-10-04 15:10

PSG wrote:

Men de dobbelte
> trommerslagere har de heldigvis behodlt - ligesom de rigtige LZ.

Hvad..?

John Bonham tæller godt nok for to, men..

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-10-04 20:41

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad..?
>
> John Bonham tæller godt nok for to, men..

Ja, jeg undrer mig også lidt over hvor den extra sidder henne.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : PSG

Dato : 28-10-04 22:18

"Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ja, jeg undrer mig også lidt over hvor den extra sidder henne.

Hmm - min søster fortalte, at da hun så dem i 70'erne i Brøndby Pop Klub
havde de to trommeslagere og at det i en årerække var deres faste setup, men
jeg vil ikke afvise, at hun kan have været under indflydelse af forskellige
urter og fluidum og følgelig kan have set forkert

- Patrick

Fra : MVJ

Dato : 30-10-04 23:11

PSG wrote:
> [...]
> jeg vil ikke afvise, at hun kan have været under indflydelse af forskellige
> urter og fluidum og følgelig kan have set forkert

Kunne det ikke tænkes at være The New Yardbirds hun har set? Men de
havde altså også kun en trommeslager? tror hun har set forkert

Vinther

Fra : Martin Bak

Dato : 02-11-04 17:36

"PSG" <psg@MYREget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist også erstattet af en anden. Men de dobbelte trommerslagere har de
> heldigvis behodlt - ligesom de rigtige LZ.

Michael Friis er flyttet til Bornholm. Han bor i Gudhjem nu.

Martin>

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 29-10-04 10:34

Tina skriblede...

> Jeg vil høre om der er nogen af jer der har været til
> koncert med led zeppelin jam nu her og hvad jeg kan
> forvente. Sidst jeg hørte dem var da de tournerede
> med dizzy mizz lizzy.

Tusind tak for det indirekte tip! Det var undgået min opmærksomhed at de var
på landevejen igen. Nu skal gutterne helt sikkert en tur på Train og
headbange lidt med vores utrænede kontornakker

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>