Nick & Jay techno remix eller noget??
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-10-04 12:07

Hej

Ville høre om der her er nogle der ved hvad de kan være for en sang der
bliver spillet en del på diskotekeren for tiden, kan bare høre de bruger en
del fra Nick & Jay men en masse andet techno musik.

Og har alddrig lige været i stand til at spørge DJ'en om hvem der laver den.

Så håber der er nogen her der kan hjælpe.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-10-04 23:02

> [...]
> den.
>
> Så håber der er nogen her der kan hjælpe.

Jeg synes det er go' stil at der ikke er nogen som har svaret på den her
tråd
Men prøver lige at hjælpe dig, selvom jeg får kvalme af opgaven...
Det er ikke et Alex remix vel?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-11-04 17:59

"Kim Jørgensen" skriver:

> Og har alddrig lige været i stand til at spørge DJ'en om hvem der laver den.

Mon ikke det er P3's tjenesten ?

http://www.dr.dk/p3/tjenesten/index_arkiv.asp
Nik & Zone "En Dragosdag tilbage"

Klaus