Hvem h..... er Dario Von Slutty ??
Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-04 14:18

Hørte lige en CD med denne gale mand:
www.dariovonslutty.dk/

Nogen der aner hvem han er ?
Er han en eller anden afdanket sanger eller hvad?

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-10-04 15:45

> Hørte lige en CD med denne gale mand:
> www.dariovonslutty.dk/

Hvordan kom du derind? Fik du et tip fra en ven, eller følte du ondskaben
strømme fra den site, så du ikke kunne værge dig imod den?

> Nogen der aner hvem han er ?
> Er han en eller anden afdanket sanger eller hvad?

Han er en mørk kraft, som breder sig i de unges hjerter (som jeg desværre er
en del af, men på gymnasiet er der heldigvis plads til at flygte fra
mainstreamen).
Han må stoppes, der kan være ofre, men i krig har man disse, formålet
helliger midlet. Han skal lide for alt, hvad han har gjort, personligt vil
jeg løfte ham op og smide ham ud over Himmelbjerget. Og hans dansepiger vil
jeg... øh... det vil jeg ikke afsløre.

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-04 15:23

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hvordan kom du derind? Fik du et tip fra en ven, eller følte du ondskaben
> strømme fra den site, så du ikke kunne værge dig imod den?

Hehe, hørte noget af den til en 40-års herrefrokost i går - og fandt ham i
dag via google

> [...]
> jeg løfte ham op og smide ham ud over Himmelbjerget. Og hans dansepiger
> vil jeg... øh... det vil jeg ikke afsløre.

Tro mig, det er normalt slet ikke mig, har aldrig brudt mig sange der kun er
lavet, for at sige en masse vulgære ord - synes lissom det er for let, men
jeg fik nu alligevel en griner over nogle af disse ...men det var min fætter
på 38 der havde den med til den 40-års fødselsdag, så det har åbenbart bredt
sig endnu videre

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-10-04 14:46

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der aner hvem han er ?

Onkel Finn fra Diskofil

> Er han en eller anden afdanket sanger eller hvad?

tjaehh.....
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-04 15:18

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Onkel Finn fra Diskofil

sikker? Jeg sad faktisk og tænkte på det (han er jo også liiiidt syg) men
synes alligevel ikke det lød som ham

> tjaehh.....

Tjoo, men han synger vel alligevel nogenlunde synes jeg

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-10-04 15:36

> sikker?

ja

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-04 15:45

> ja

Ja jeg har lige snuset lidt rundt på google ...er ikke så hurtig med
fuldesyge, hehe.
Når man ser cover og billeder er det egentlig også ret indlysende, det er
samme stil

Fra : Otto J.

Dato : 25-10-04 20:12

> Tjoo, men han synger vel alligevel nogenlunde synes jeg

Øh - ud fra hvilket kriterie dog??

Mvh. Otto

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-10-04 17:18

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> Hørte lige en CD med denne gale mand:
> www.dariovonslutty.dk/
>
> Nogen der aner hvem han er ?
> Er han en eller anden afdanket sanger eller hvad?

Ja han virker godt nok lidt syg, ikke noget jeg ville hverken eje eller
lytte til.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Hauge

Dato : 24-10-04 18:03

Hejsa
Simon Nielsen wrote:
> Ja han virker godt nok lidt syg, ikke noget jeg ville hverken eje
> eller lytte til.

Så er det jo rart, at du ikke er tvunget til det.
Og vi andre er nok også ligeglade med den info.

Men det er ganske underholdende musik, der er godt til de ting, det nu er
godt til, og dem der er snobbede, kan jo bare undlade at høre det.

/Hauge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-10-04 19:14

> Men det er ganske underholdende musik, der er godt til de ting, det nu er
> godt til, og dem der er snobbede, kan jo bare undlade at høre det.
>
> /Hauge

Snakker vi om den samme Dario? Dario som laver ja... det er vel
Dansktop-dance, hvor han forvrænger gamle og elskede børnesange? Ham Dario
som tér sig en alfons på 6 år? Ham som har 2 kvart-nøgne dansepiger med sig?
Ham Dario som faktisk BØR have skylden for at fucke de yngstes hjerner op?
Ham Dario som burde spærres inde og ha' knust DE SKIDE SOLBRILLER! Ham Dario
som er skyld i at man sidder til en fest og er ved at knække sig før man har
en drukket en øl?
Er det ham vi snakker om?

Nåh... Fordi ham er jeg da vild med!

(ikke sådan, at jeg ville brænde ham sammen med Nik og Jay, nej nej da...)

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-10-04 19:50

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
>
> Nåh... Fordi ham er jeg da vild med!
>
> (ikke sådan, at jeg ville brænde ham sammen med Nik og Jay, nej nej da...)

En vred ung mand du er. Vrede fører til had. Had fører til lidelse.

/David

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-10-04 20:07

David Rasmussen wrote:

> En vred ung mand du er. Vrede fører til had. Had fører til lidelse.

ROFL

Mvh
Steen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-10-04 21:07

> En vred ung mand du er. Vrede fører til had. Had fører til lidelse.
>
> /David

Hvis jeg så blev omvendt til den mørke side, så er der ihvertfald en
person som skulle ristes med lyn... Og det er ihvertfald IKKE Dario Von
Slutty...

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-10-04 23:18

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

Dario
Dario

> En vred ung mand du er. Vrede fører til had. Had fører til lidelse.

to the dark side it leads

Fra : Hauge

Dato : 24-10-04 20:15

Hejsa
Søren Kjeldsen wrote:
> Er det ham vi snakker om?

Jæups

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-10-04 23:20

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men det er ganske underholdende musik, der er godt til de ting, det nu er
> godt til, og dem der er snobbede, kan jo bare undlade at høre det.

Nu er det ikke fordi jeg er snobbet, jeg kommenterede bare at jeg syntes han
var rimeligt syg i hovedet, jeg kan ikke se hvad det skal være godt til
andet end en flok stive og skæve mennesker der skal have sig et billigt
grin, altså til at stimulere en meget understimuleret hjerne og til at føje
sig hos de mindre begavede.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 00:37

> [...]
> andet end en flok stive og skæve mennesker der skal have sig et billigt
> grin, altså til at stimulere en meget understimuleret hjerne og til at

Ja nemli' ja!!!

Fra : Otto J.

Dato : 25-10-04 20:16

> [...]
> andet end en flok stive og skæve mennesker der skal have sig et billigt
> grin, altså til at stimulere en meget understimuleret hjerne og til at

Det er faktisk lige præcis dét der er tanken, ja. At lave meningsløs musik i
et bestemt koncept for at tjene penge.

Og dermed adskiller han sig ikke fra 95% af top 100 listen.

"We had one goal with our music. To get rich and famous." (David Gilmour)

Mvh. Otto

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 21:10

Otto J. wrote:

> "We had one goal with our music. To get rich and famous." (David Gilmour)

Heheh... Det klarede de så meget godt. Til gengæld lavede de også noget
af det bedste musik fra de sidste 40 år.

/David

Fra : AJC

Dato : 25-10-04 21:20

Otto J. wrote:

> [...]
> et bestemt koncept for at tjene penge.
>
> Og dermed adskiller han sig ikke fra 95% af top 100 listen.

Hørt!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-10-04 21:34

Hmmm..... Hvem er Dario Von Slutty? Det er meget let. Han er en fyr der har
fået penge for at spytte en let-syng-med-plade for fulde unge og barnlige
sjæle. Det er hvem han er!
Al respekt for det.

Hilsen
Michael